رضایی : دبیر مجمع خواهم ماند

کد خبر: 45147
|
11:00 - 1392/05/12
نسخه چاپی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا به این لحظه بنده هیچ‌گونه فعالیتی را در جهت تصدی پست شهرداری تهران انجام ندادم.
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم افطاری بنیاد صبح قریب درباره شایعات مطرح شده مبنی بر حضورش در شهرداری تهران اظهار داشت: بنده هیچ لابی و فعالیتی را برای تصدی شهرداری تهران انجام ندادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارید شهردار تهران باشید، گفت: بنده در هر صورت بتوانم یک قدمی را برای مردم بردارم، خوشحال خواهم بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حضور در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: تا به این لحظه هیچ صحبتی را با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی نداشتم، اما برنامه‌های خود را برای وی فرستاده‌ام.

وی درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده پیرامون کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز کابینه قطعی نشده است لذا نمی‌توان درباره آن صحبت کرد، از این رو باید منتظر بود تا کابینه معرفی شود.

رضایی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا دبیر مجمع تشخیص خواهید ماند، خاطر نشان کرد: بنده در حال حاضر در مرخصی تابستانه به سر می‌برم و به زودی به مجمع باز گشته و دبیر مجمع خواهم بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فعالیت‌های بنیاد صبح قریب گفت: این بنیاد قصد دارد با رویکردی فرهنگی، مشاوره‌ای و اقتصادی در داخل و خارج از کشور فعالیت‌های خود را به طور منسجم و برنامه‌ریزی شده ادامه دهد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد