بازتاب سخنان احمدي نژاد در رسانه ها

کد خبر: 44710
|
17:08 - 1392/05/11
نسخه چاپی
سخنراني محمود احمدي نژاد در مراسم نماز جمعه تهران در روز قدس در رسانه ها بازتاب داشت.
به گزارش  اسلام آباد خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، تلويزيون رويترز سخنراني محمود احمدي نژاد در مراسم نماز جمعه تهران را به طور مستقيم پخش کرد.  رويترز سخنان احمدي نژاد را که امروز به مناسبت روز قدس در نماز جمعه تهران ايراد شد ، بازتاب داد.

خبرگزاري فرانسه هم اعلام کرد محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران از طوفان منطقه اي که رژيم صهيونيستي را نابود خواهد کرد خبر داد. وي در تهران در ميان افرادي که به مناسبت روز قدس گرد هم آمده بودند، اعلام کرد اسرائيل در اين منطقه جايگاهي ندارد.

شبکه تلويزيوني الجزيره انگليسي هم با پوشش مستقيم اخبار روز قدس و  سخنراني آقاي احمدي نژاد، به بررسي اظهارات ايشان درباره  مسائل خاورميانه پرداخت. احمدي نژاد گفت  نکته اساسي در سلطه جهاني، خاورميانه است و خاورميانه به علت منابع انرژي اش راز سلطه جهاني است و قدرت هاي امپرياليستي از اين قضيه به عنوان بهانه اي براي دخالت در امور خاورميانه استفاده مي کنند.

او همچنين درباره اسرائيل صحبت کرد و با اشاره به جنگ جهاني دوم و هولوکاست، به اين موضوع اشاره کرد که چطور از اين ماجرا به عنوان بهانه اي براي تشکيل اسرائيل استفاده شده است و اينکه از کشته شدن شش ميليون يهودي در طول جنگ جهاني دوم براي اين هدف بهره برداري شده است.

خبرگزاري آلمان هم اعلام کرد محمود احمدي نژاد در سخناني به مناسبت روز جهاني قدس در تهران تأکيد کرد صهيونيسم ارتباطي با يهوديت و هيچ دين ديگري ندارد. احمدي نژاد هشدار داد هدف از وجود رژيم صهيونيستي سيطره بر جهان اسلام و دخالت در امور کشورهاي اسلامي با بهره گيري از راهها و روش هاي مختلف است. احمدي نژاد گفت رژيم صهيونيستي تلاش مي کند بين مسلمان تفرقه اندازد. وي تأکيد کرد مسئله فلسطين مسئله قطعه اي از زمين نيست بلکه مسئله غارت ثروت هاي جهان اسلام و سلطه بر آن است . احمدي نژاد افزود هرکس فکر مي کند آنچه در فلسطين اشغالي وجود دارد تنها درگيري بين فلسطينيان و صهيونيست هاست، در اشتباه است .
رئيس جمهور ايران تأکيد کرد مذاکرات با رژيم صهيونيستي به نتيجه نخواهد رسيد. احمدي نژاد خاطر نشان کرد : ما خواهان جنگ نيستيم بلکه مذاکرات سياسي را به شرطي که عادلانه باشد خواستاريم. احمدي نژاد تصريح کرد : اميدواريم بشريت جنايات رژيم غاصب صهيونيستي را بشناسد و لابي صهيونيست که تعدادشان از 60 هزار نفر فراتر نمي رود جهان را در اختيار دارند.

احمدي نژاد رژيم صهيونيستي را مظهر انديشه مادي و استعماري دانست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها