دولت یازدهم حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهد

کد خبر: 42453
|
13:38 - 1392/05/06
نسخه چاپی
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: انتظار می‌رود دولت آقای روحانی در سایه نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری، حل مشکلات اقتصادی با رویکرد توجه ویژه به اقتصاد مولد و حمایت از تولید ملی و کشاورزی را در صدر مسائل داخلی قرار دهد.

به گزارش فارس، حسین محمدزاده نماینده مردم دره‌گز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: انتخابات 24 خرداد یکی از بارزترین جلوه‌های نظام مردم سالاری دینی بود که با مشارکت بالای مردم هم اعتبار و اقتدار نظام در صحنه‌های بین‌المللی را افزایش داد و هم مهر تاییدی بر این مدعا بود که تنها نظامی که مشروعیت خود را از ولایت فقیه و استمرار ولایت حق، پیامبر و امام معصوم می‌گیرد، علیرغم همه ترفندهای معاندان و بدخواهان پشتوانه استوار همه نهضت‌های بیداری اسلامی و آزادی‌خواهی است.

وی افزود: این انتخابات در عرصه داخلی نیز موجب اقتدار و عزت و تبلور اراده ملت شد و من ضمن تبریک به آقای دکتر روحانی از وی انتظار دارم در سایه نظام اسلامی و آرمان‌های امام(ره) و رهبری، حل مشکلات اقتصادی با رویکرد توجه ویژه به اقتصاد مولد و حمایت از تولید ملی و کشاورزی را در صدر مسائل داخلی قرار دهد.

 عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در صحنه بین‌المللی نیز دفاع مدبرانه از حقوق قطعی مردم ایران مورد توجه باشد و به منظور نیل به اهداف ابرازی طی انتخابات از نیروهای متعهد و کارآمد بهره‌گیری شود.

محمدزاده با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آن مشکلات شد.

وی افزود: مردم دره‌گز هنوز به واسطه تبعات و آثار شوم ظلم رضاخان قلدر مشکل مالکیت بر اراضی آبا و اجدادشان حل نشده است و اخیرا زمزمه یک گزارش سست و نابخردانه مبنی بر پیشنهاد انتقال حق آب‌های دره گز به گوش می‌رسد که قویا خط بطلان کشیدن بر آن توسط وزارت نیرو و مسئولین استانی را نیاز دارد و هر اقدامی جز این موجب شرمساری دنیوی و اخروی دست‌اندرکاران خواهد شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد