ناجا برخورد با هتاکان به دختر آمر به معروف را جدی دنبال کند

کد خبر: 42451
|
13:37 - 1392/05/06
نسخه چاپی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ناجا برخورد با هتاکان به دختر آمر به معروف را جدی دنبال کنند، گفت: تلاش های نیروی انتظامی در این باره قابل تقدیر است.

به گزارش قدس آنلاین علاءالدین بروجردی در گفت وگو با خانه ملت، با بیان اینکه پیگیری نیروی انتظامی در برخورد با عاملان هتاکی به دختر آمر به معروف، قابل تقدیر است، گفت: تلاش های نیروی انتظامی در جهت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قابل تقدیر است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در جلسه‌ای که چهارشنبه هفته گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار ساجدی نیا، معاون اطلاعاتی نیروی مقاومت بسیج و معاون دادستانی بر گزار کرد موارد حادثه اخیر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی افزود: با ارائه فیلم‌ و مستندات از سوی ناجا مشخص شد که نیروی انتظامی به وظیفه خود به درستی عمل کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه افکار عمومی انتظار دارد نیروی انتظامی سطح امنیتی بالای از شهروندانی که به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر اقدام می‌کند، داشته باشد، تصریح کرد: گزارشی که دادستانی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه کرد نشان داد در کوتاهترین زمان با هتاکان به دختر آمر به معروف برخورد شده ونیروی انتظامی اینگونه اقدامات را به صورت جدی دنبال می‌کند

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها