سردار حسنی:

اسلام ، رهبری و مردم بصیر سه نعمت خداوند در جمهوری اسلامی است / منافقین بدلیل فاصله گیری از خدا به هلاکت رسیدند

کد خبر: 41919
|
15:57 - 1392/05/05
نسخه چاپی
اسلام ، رهبری و مردم بصیر سه نعمت خداوند در جمهوری اسلامی است / منافقین بدلیل فاصله گیری از خدا به هلاکت رسیدند
سردار حسنی گفت: کمینگاه مرصاد چنان ضربه ای به منافقین زد که تاکنون نیز نتوانسته اند خود را جمع و جور کنند و فاصله گرفتن منافقین از خدا باعث هلاکت آنها شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ،صبح امروز به مناسبت عملیات غرورآفرین مرصاد مراسمی در تالار شهرداری با حضور جمع کثیری از مردم غیور شهرستان اسلام آباد غرب و نیروهای مسلح مستقر در شهرستان  برگزار شد.
 
 

مراسم از ساعت 9 به صورت نیمه رسمی با حضور مردم شهرستان اسلام آباد غرب و پخش نماهنگ و کلیپ مرتبط با عملیات مرصاد آغاز شده بود ولی با حضور سردار حسنی فرمانده لشکر 29 نبی اکرم (ص) مراسم شکل رسمی تری به خود گرفت.

در ابتدای مراسم سرود جمهوری اسلامی ایران در فضای سالن طنین انداز شد و سپس آیاتی از کلام الله مجید تلاوت گردید.

سپس فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دیار مرصاد چند جمله ای در رابطه با مرصاد و شرح کلی این عملیات عنوان نمود و گفت: عملیات مرصاد  مشتی محکم بر دهن یک عده خود فروخته و خیانتکار که با حمایت نیروهای استکباری و  با کمک عراق اقدام به نفوذ به داخل کشورکردند ، بود.

ایشان همچنین افزودند: با شهامت رزمندگان اسلام منافقین کوردل در این عملیات به زباله دان تاریخ ریخته شدند.

در ادامه برنامه  اجرای ورزش باستانی توسط تعدادی از نوجوانان و جوانان باستانی کار شهرستان صورت گرفت که سبب گرمی و شور و شعف تالار شد.

 

 

سپس سردار حسنی به جایگاه دعوت شد و  با حضور در جایگاه یاد خاطره شهدای مرصاد را گرامی داشت و از مردم اسلام آباد به جهت حضور در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد تشکر کرد.

وی در ابتدای سخنان خود به فوائد روحی و جسمی روزه اشاره و افزود:  اندیشمندان غیرمسلمان  اقرار کرده اند که بیش از 29 بیماری لاعلاج در بدن انسان با روزه داری درمان میشود.

ایشان ادامه داد:خداوند سه نعمت بزرگ به جمهوری اسلامی عطا فرموده که دین مبین اسلام،رهبری و مردم دانا و بصیر این سه نعمت مهم الهی هستند.


فرمانده لشکر 29 نبی اکرم (ص) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منافقین ادعای پیاده کردن اسلام راستین را داشتند در حالیکه برای هر شعارشان ده ها سند وجود دارد که دروغ میگفتند و نمونه های بارز این دروغ ها این است که آنهازنان خود راپیشکش سرانسازمان منافقین میکردند که ازدواج زن مهدی ابریشم چی یعنی مریم رجوی با مسعود رجوی از این اقدامات ننگین منافقین بشمار می رود.

وی افزود :که در سالهای 61 و 60 این سازمان با دهها ترور ناجوانمردانه افرادی همچون شهید بهشتی و رجایی و باهنر و 4 ائمه جمعه و ... را به شهادت رساند وخیلی از خیانت هایی چون ترور شهید رجایی و باهنر که انجام شد کاری بود که در کیسه هیچ استکباری پیدا نمیشد ولی توسط منافقین  وطن فروشی صورت گرفت .

سردار حسنی ادامه داد: اقدام منافقین در نفوذ عمقی به خاک ایران کاری کوچک و حساب نشده بود  که به دلیل عدم وجود نیروی پدافندی بر سر راه آنها پیشروی سریعی تا اسلام آباد داشتند که به محض برخورد با اولین لایه نیروهای سازماندهی شده تار و مار شدند.

ایشان در ادامه افزودند: انسان هایی که در مسیر حق باشند خداوند در موعد  خاص خویش مسیر حق را جلوی رویشان باز میکند و همین این مساله رمز پیروزی در مرصاد بودو باید دانست کهکمینگاه الهی مرصاد چنان ضربه ای به منافقین زد که تاکنون نیز نتوانسته اند خود را جمع و جور کنند و فاصله گرفتن منافقین از خدا عامل هلاکت آنان شد.

ایشان با اشاره به تهدیدات دشمن ، آمادگی نظامی و رزمی را واجب و در اولویت دانستند و بیان داشتند که امروزه هیچ کشور و گروهی جرات ابراز وجود علیه ایران را ندارد ولیکن امروز صحنه نبرد به تهاجم فرهنگی تغییر پیدا کرده است و جوانان وطن را به وسیله ماهواره و اینترنت و برنامه های مخرب شان میخواهند از آرمان های انقلاب دور کنند.

وی  گفت:که دشمن در پی از بین بردن انگیزه و شور  شهادت است و هدف آنها این است که این فلسفه را از بین ببرندکه اینکار را در حال حاضر با ابزار هائی چون   اینترنت و ماهواره انجام ی دهن و دشمن بخوبی می داند که  اگر دیروز شهید فهمیده آنگونه عمل کرد به خاطر وصل بودنش  به تفکرات دینی یود ولی اگر امروز جوان ما را در دام ماهواه و اینترنت قرار دهد عملا جلوی حسین فهمیده شدن ملت را خواهند گرفت.

فرمانده لشکر 29 نبی اکرم (ص)پر رنگ و پرشور برگزار شدن مراسم عملیات غرور آفرین مرصاد را برای مردم اسلام آباد واجب دانستند و افزودند:گام پیروزی در مرصاد توسط اسلام آبادی ها برداشته شده است.

سپس  جعفری  یکی از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطرای مختصر  در باب  وقایع تلخ و شیرین و مقاومت جانانه نیروهای ارتشی و سپاهی در نقاط حساسی چون گردنه پاطاق که سبب ناقص شدن اجرای عملیات منافقین شد پرداختند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد