امام جمعه اسلام آباد غرب:

قراردادن حزب الله در لیست تروریستها نشان از نفوذ لابی صهیونیستی در اتحادیه اروپاست

کد خبر: 41411
|
16:05 - 1392/05/04
نسخه چاپی
قراردادن حزب الله در لیست تروریستها نشان از نفوذ لابی صهیونیستی در اتحادیه اروپاست
امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی نشان از عدم استقلال کشور های اروپایی دارد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، امام جمعه اسلام آباد غرب در سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به روایات متعدد در خصوص اهمیت شرکت در نماز جمعه گقت: سرنوشت سازترین موارد زندگی انسان در نماز جمعه مطرح می شود و در قرآن کریم از نماز جمعه بعنوان ذکر الله یاد شده است ، لذا یاد خدا در زندگی انسان باعث روشنی دل و دوری از نفاق می شود و به همین دلیل انسان باید در روز جمعه خود را در معرض لطف خدا قرار دهد و نباید خود را از این برکت عظیم محروم سازد.

حجة الاسلام ابطحی ادامه داد: رعایت تقوا یکی از مهمترین مسائلی که همواره در نماز جمعه به آن تاکید می شود و نجات انسان از ورطه هلاکت در گرو تقوا است و معنی تقوا خویش تن داری در برابر گناهان است به همین دلیل همواره امام جمعه خود و مومنان رابه رعایت تقوای الهی توصیه می نماید .

ایشان ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدنی ، دستغیب ، طباطبائی و اشرفی اصفهانی ادامه داد: یکی از مهمترین برکات جمهوری اسلامی برپایی نماز جمعه است و بیان مسائل سیاسی در خطبه های این نماز باعث شفاف شدن موضوعات سیاسی در بین مردم جامعه شده است و هیچ جای دنیا مردم با بینش سیاسی مردم ایران وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته به مناسبت های پیش رو اشاره و گفت: یکشنبه ششم مرداد ماه روز ضربت خوردن مولای متقیان علی (ع) و روز ملی کار آفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای است و جوانان باید بدانند مهارت سکوی پرتاپ کاریابی است و هرکس که مهارت داشته باشد افراد را جهت اقداماتی که در راستای مهارت وی می خواهند انجام دهند به خود جذب خواهد کرد.

وی افزود : پنجم مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد است که  باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی شد و منافقین که با ساده اندیشی و با حمایت آمریکا و عراق قصد براندازی داشتند به قهر خدا گرفتار شدند و مردم اسلام آباد نیز مجاهدت های بسیاری در مقابله با این مزدوران انجام دادند .

ایشان در ادامه از مردم مومن و متدین خواست تا در لیالی قدر با حضور پرشور در مساجد از فضای معنوی استفاده کنند ودر شب شهادت امیر المونین (ع) با اقامه عزا ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند.

ابطحی  به موضوع قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت: این اقدام اتحادیه اروپا نشان از عدم استقلال کشور های اروپایی دارد و مشخص شد که لابی صهیونیست توانسته است در بین آنها نفوذ کند و این اقدام آنان از این رو اتفاق افتاد که حزب اله لبنان وقتی وارد عملیات سوریه شد باعث گردید تا اوضاع کاملاً تغییر کند وانشاء الله حزب الله  پوزه تروریست های سوری را به خاک می مالد .

وی در پایان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام گفت: رهبر انقلاب چند توصیه مهم برای کارگزاران نظام داشتند و جهت گیری صحیح و حرکت در خط امام ، تهیه ساز و کار مناسب برای حرکت در این راستا ، لزوم توجه به خدا و توجه به اولویت ها را از کارگزاران خواستار شدند.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد