کرمی راد : 5 مرداد یادآور رشادت رزمندگان در به خواری کشاندن منافقین است

کد خبر: 41013
|
14:51 - 1392/05/03
نسخه چاپی
کرمی راد : 5 مرداد یادآور رشادت رزمندگان در به  خواری کشاندن منافقین است
یک فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس گفت: 5 مرداد یادآور رشادت رزمندگان در به‌ خواری کشاندن منافقین است.


محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: منافقین با پشتیبانی ارتش بعث عراق به ایران حمله کردند و در واقع ارتش عراق راه را برای حمله منافقین باز کرد.

کرمی‌راد بیان داشت: منافقین تحلیل غلطی از اوضاع داخلی ایران داشتند و گمان می‌کردند اوضاع داخلی ایران آشفته شده و راه برای حمله آن‌ها هموار است و سه روزه به تهران می‌رسند.

وی با بیان اینکه آن ‌زمان فرمانده لشگر یازده امیرالمؤمنین (ع) ایلام بودم، تصریح کرد: متوجه شدیم منافقین از سمت کرمانشاه حمله کرده و ما مشغول مقابله با دشمن برای جلوگیری از پیش‌روی به‌ سوی دهلران بودیم.

این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس تأکید کرد: چند گردان به ایلام آمدند که آن‌ها را به‌سوی اسلام‌آبادغرب فرستادم، چراکه به وجود آن‌ها در جبهه نبرد با منافقین بیشتر نیاز بود.

وی خاطر نشان کرد: این نیروها از جاده قلاجه به‌سوی اسلام‌آباد غرب رفتند و دو آتشبار توپ‌خانه و یک آتشبار کاتیوشا برای نبرد با منافقین از ادوات موجود همراه خود بردند.

کرمی‌راد با اشاره به اینکه اخبار و اطلاعات عملیات مرصاد را دریافت می‌کردیم، بیان داشت: ملت ایران در دفاع از انقلاب به پادگان‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نبرد با منافقین مراجعه می‌کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر دفاع جانانه نیروهای مستقر در تنگه مرصاد (چهارزبر)، افزود: در تنگه مرصاد منافقین با کمین رزمندگان اسلام مواجه شدند و مرصاد محل فرود آمدن عذاب الهی بر سر منافقین بود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از نیروهای منافقین به هلاکت رسیدند، گفت: شهید صیاد شیرازی در این عملیات نقش ارزنده‌ای ایفا کرد و ضربات سنگینی به منافقین وارد آورد و هوانیروز تلفات زیادی از دشمن گرفت.

کرمی‌راد تصریح کرد: عملیات مرصاد با جان‌فشانی رزمندگان اسلام ماندگار شد تا آیندگان بدانند عاقبت نفاق جز رسوایی و نابودی چیز دیگری نیست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد