عملیات مرصاد شکست سخت منافقان بود/ ولایت مداری رمز پیروزی

کد خبر: 40998
|
14:43 - 1392/05/03
نسخه چاپی
عملیات مرصاد شکست سخت منافقان بود/ ولایت مداری رمز پیروزی
فرماندار اسلام آباد غرب ولایت مداری را از ویژگی های شاخص مردم کرمانشاه و رمز پیروزی آنان بر منافقین در عملیات مرصاد دانست.
 فرماندار اسلام آباد غرب ولایت مداری را از ویژگی های شاخص مردم کرمانشاه و رمز پیروزی آنان بر منافقین در عملیات مرصاد دانست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، صدرالله بابلی گفت: عملیات مرصاد یک عملیات افتخار آفرین و بزرگ و ارزشمند توسط رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و سپاهایان در استان کرمانشاه بود.

وی افزود: در این عملیات بزرگ نقشه شوم دشمنان خنثی و باعث شد آنها در مقابل عظمت و رشادت های رزمندگان اسلام سر تعظیم فرو آورند و این روز برای کرمانشاه روزی افتخار آفرین و شکوهمند برای ملت قهرمان پرور کرمانشاه در تقویم ثبت شود.

وی در خصوص برنامه های شهرستان اسلام آباد غرب سالروز عملیات مرصاد گفت: به مناسبت سالروز عملیات مرصاد ما جلساتی را تشکیل داده و در روز شنبه 5 مرداد بیان خاطرات عملیات مرصاد از زبان رزمندگان و ایثارگران، سخنرانی مسئولین و روحانیون شهر، غبار رویی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران و همچنین مسابقات فرهنگی، ورزشی، و جشنواره تئاتر منطقه ای مرصاد از جمله برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان و پنجم مرداد ماه در شهرستان اسلام آباد غرب انجام می شود.

بابلی ادامه داد: متولی این برنامه ها در اسلام آباد غرب، سپاه نبی اکرم، بنیاد شهید، ارتش و ارشاد اسلامی استان هستند.

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: مردم استان کرمانشاه حماسه آفرین و فداکار هستند، و همیشه مطیع ولایت خود بوده اند، و در عملیات مرصاد و هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در دفاع از سرزمین خود داشتند.

وی گفت: در این حماسه نه تنها نظامیان بلکه مردم عادی نیز شرکت کردند و از جان خود گذاشتند و هیچ ترسی از دشمنان به خود راه ندادند.

وی افزود: مسئولین کشوری نیز باید انشاالله توجهی اساسی و ویژه به منطقه غرب کشور خصوصا استان کرمانشاه داشته باشند و بتوانند با این توجهات ادامه دار خود نیمی از آسیب هایی که استان کرمانشاه در آن دوران متحمل شد را جبران کنند.

بابلی ادامه داد: مسئولین می توانند در زمینه عمران و آبادانی و خصوصا اشتغالزایی برای جوانان این منطقه کاری انجام داده باشند.

فرماندار اسلام آباد غرب در پایان گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که نگذاریم رشادت ها و از خودگذشتگی های عزیزانمان که برای دفاع از خاک سرزمینشان جان خود را هدیه کردند فراموش شود و بدانیم هر لحظه با خود تکرار کنیم که جان خود را مدیون خون آنها هستیم.
 
منبع: مهر

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد