علی کریمی کیفیت موردنظرم را نداشت

کد خبر: 40705
|
05:10 - 1392/05/03
نسخه چاپی
 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس از آنچه "لجبازی" داور مسابقه نامید، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس و شکست یک بر صفر برابر این تیم تهرانی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. زمانی که 11 نفره بودیم مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم. آنقدر خوب نبودیم که برنده باشیم اما آنقدر بد نبودیم که ببازیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در بازی اول کمی در حمله ناهماهنگ بودیم اما زمانی هم که 10 نفره شدیم و شرایط کمی سخت شد، با آوردن ربیع‌خواه بازی را به تعادل کشاندیم اما در لحظه بازی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: نسبتا بازی خوبی داشتیم اما سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده جبران کنیم که هواداران‌مان هم خوشحال باشند.

وی درباره داوری بازی نیز گفت: وقتی داور بازی داور بی‌نظری باشد، می‌توان اشتباه‌ها را تحمل کرد اما وقتی با یک داور لجباز طرف هستید قابل تحمل نیست. چنین داوری با انجام اشتباه اول اشتباهات دیگری نیز مرتکب می‌شود. لجبازی داور برای ما قابل تحمل نیست. ما در نیمه اول تصمیم‌های داور را تحمل کردیم. با این حال با اینکه به طور کلی به قهرمانی اعتماد دارم می‌توانم اشتباه‌هایش را تحمل کنم اما وقتی او لجبازی می‌کند، تحمل سخت می‌شود.

جلالی درباره وضعیت علی کریمی گفت: برای اولین بازی کیفیت مورد انتظارمان را نداشت. تمرین‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشته بود. شاید باید وقت بیشتری به او بدهیم تا به شرایط بهتری برسد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه چرا می‌گویید اشتباه داور را تحمل می‌کنیم و چرا شکایت نمی‌کنید گفت: باید به جامعه داوری فرصت بدهیم که اشتباه‌هایش را برطرف کند. با این حال ما امروز اذیت شدیم. در طول بازی سعی می‌کردم که خود و تیمم را آرام نگه دارم.

در ادامه خبرنگاری از جلالی درباره تاکتیک‌های مورد استفاده او در بازی سوال کرد. جلالی پاسخ داد: قبل از اینکه ربیع‌خواه را به بازی بیاوریم، حریف از سمت راست حملات زیادی روی دروازه ما انجام می‌داد اما پس از آمدن او بازی متعادل شد و ما پس از اینکه گل را خوردیم روانی بازی‌مان را از دست دادیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بهتر می‌شویم.

جلالی در ادامه درباره دلیل غیبت کریم انصاری فرد در این بازی گفت: موضوع کریم انصاری فرد موضوع پیچیده‌ای است که ترجیح می‌دهم اکنون درباره‌اش صحبت نکنم چون می‌خواهم درباره چیزی که می‌گویم مطمئن باشم. اگر اجازه بدهید یکی، دو روز دیگر صحبت می‌کنم. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است برای من عجیب است.

وی ادامه داد: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که حتی آخر بازی هم ما را تشویق کردند. ما شرمنده‌شان هستیم و امیدواریم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.
 
598

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد