فومنی در گفت‌و‌گو با فارس:

ادعای امریکایی برای اشتقاق در ایران

کد خبر: 39869
|
15:17 - 1392/05/01
نسخه چاپی
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: ارتباط و مذاکره که توسط آمریکایی‌ها مطرح می‌شود صرفا برای ایجاد انشقاق بین نیروهای فرهنگی و سیاسی کشور است.
 
محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها هیچ گاه صادق نبودند و در روابطی که شکل می‌دادند همواره منفعت‌گرایی را مد نظر قرار می‌دهند.

وی افزود: تجربه نشان داده که آمریکا برای تاراج کشورها با آنان رابطه برقرار می‌کند و مقام معظم رهبری نیز با توجه به تجربه و تسلطی که در حوزه دشمن‌شناسی دارند غایت اصلی آمریکایی‌ها را می‌شناسد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات تاکید کرد: آمریکایی‌ها هم در زمان حکومت پهلوی و هم بعد از آن به دنبال ضربه زدن به ایران بودند و تا هنگامی که عناصر تصمیم‌گیرنده آمریکا، صهیونیست‌ها باشند به هیچ وجه رابطه‌ای بین دو کشور برقرار نخواهد شد.

فومنی ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها در برقراری ارتباط خود با ایران صادق هستند، پس چرا تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و رسانه‌ای خود را در جهت تخریب ایران بسیج کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه آرزوی آمریکا نفوذ در ایران است، خاطرنشان کرد: ارتباط و مذاکره که توسط آمریکایی‌ها مطرح می‌شود صرفا برای ایجاد انشقاق بین نیروهای فرهنگی و سیاسی کشور است. 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد