سيدصالحي: فقط به جلب رضايت دايي فکر مي کنم

کد خبر: 39852
|
13:45 - 1392/05/01
نسخه چاپی
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت:بايد با همه تيم‌ها بازي کنيم و اميدوارم استارت خوبي بزنيم، قسمت شده که مقابل تراکتورسازي بازي کنيم شايد اين يک فينال زودرس براي ما باشد.

سيدمهدي سيدصالحي اظهار داشت: خوشبختانه پس از برگزاري يک دوره تمرينات پرفشار و بازي‌هاي دوستانه خوب در شرايط مطلوبي براي برگزاري اولين بازي قرار داريم خدا را شکر همه صحيح و سالم هستند و اين موضوع مهمتر از همه چيز است.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما به دنبال اين هستيم که در اولين گام يک بازي قابل قبول را به نمايش بگذاريم انشاءالله با کمک خدا بتوانيم دست پر از زمين خانگي بيرون بياييم اما کار ساده نيست.

اين مهاجم در مورد شناختش از تراکتورسازي گفت: آنها تيم خوبي هستند و من يک سال خوب را در اين تيم پشت سر گذاشتم آنها در حال حاضر مجيد جلالي را دارند تفکراتش بسيار حرفه‌اي و بزرگ است از طرفي ديگر مسئولان باشگاه نيز بسيار پرتلاش هستند در کل امسال تراکتورسازي با جذب نفرات جديد بسيار خوب بسته شده و به نظرم يکي از مدعيان مي‌تواند باشد.

وي افزود: ما هم در خانه بازي مي‌کنيم و قطعاً هوادارانمان به ورزشگاه مي‌آيند و چه بخواهيم و چه نخواهيم مجبوريم تا به سه امتياز فکر کنيم. البته بايد مقابل تراکتوري‌ها بسيار منطقي و با فکر کار و عجله نکنيم.

اين بازيکن يادآور شد: خدا کمک مي‌کند و ما چهارشنبه با دست پر زمين را ترک مي‌کنيم تا راحت‌تر به بازي‌هاي بعدي فکر کنيم اما باز هم مي‌گويم تراکتورسازي را نبايد دست کم بگيريم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به اين سؤال که برايت سخت است در اولين گام مقابل تراکتورسازي به ميدان بروي گفت: هيچ فرقي ندارد. من دهها بار گفتم فوتبال همين است همه تيمها در ليگ برتر قابل احترام هستند نبايد به دنبال امروز و فردا باشيم و بايد با همه تيمها بازي کنيم انشاءالله استارت خوبي بزنيم و حالا قسمت شده که مقابل تراکتورسازي بازي کنيم شايد اين يک فينال زودرس براي ما باشد.

سيدصالحي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اين که آيا قبول دارد با نيامدن انصاري‌فرد وظيفه او سنگين‌تر شده گفت: عزت و ذلت دست خداست، عجله نکنيد من هر جا رفتم با کمک خدا و تلاشم به هدفم رسيدم. الان هم همين است بدون ادعا به فوتبال آمدم يک بار گفته‌ام و باز هم مي‌گويم عددي نيستم اما براي تيمي که در آن بازي کنم تمام وجودم را مي‌دهم خدا را شکر او هميشه به من لطف داشته انشاءالله به حق آبروي فاطمه زهرا (س) خداي اين آبرو را از من نگيرد تا بتوانم آن را حفظ کنم بالاخره من امسال به تيمي آمدم که هواداران زيادي دارد و از طرف ديگر دايي به من اطمينان کرده الان به هيچ چيزي به جز جلب رضايت دايي فکر نمي‌کنم خيلي دوست دارم گل بزنم اما بايد ببينم قسمتم چيست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها