لزوم پرهيز از شتاب زدگي در اجراي طرح "رتبه بندي معلمان"

کد خبر: 36461
|
04:39 - 1392/04/26
نسخه چاپی
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات با اشاره به بررسي طرح رتبه‌بندي معلمان، گفت:طرح رتبه‌بندي معلمان، طرح ماندگاري است که نيازمند دقت بالا و برنامه مدون بوده و نبايد در اجراي آن تعجيل کرد.

" حجت‌الاسلام عليرضا سليمي" نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار  پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بررسي طرح "رتبه‌بندي معلمان" در کميسيون آموزش و تحقيقات  گفت: طرح رتبه‌بندي معلمان، طرح ماندگاري است که نيازمند دقت بالا و برنامه مدون بوده و نبايد در اجراي آن تعجيل کرد.

وي در ادامه افزود: طرح رتبه‌بندي معلمان تحول جدي را در آموزش و پرورش کشورمان به دنبال خواهد داشت، چرا که از يک‌سو موجب تلاش و سعي بيشتر در امر آموزش شده و از سوي ديگر جايگاه اصلي معلمان را باز مي‌گرداند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تصريح کرد: اين طرح مي‌تواند افکار معلمان را به سمتي سوق دهد که آنها با تلاش بيشتر موقعيت ممتاز خود را کسب کنند، همچنين ميان آنان رقابت علمي ايجاد خواهد شد تا به اندازه تلاش خود از مواهب زحماتشان استفاده کنند.

سليمي تاکيد کرد: بايد براي اجراي طرح رتبه‌بندي معلمان چارچوبي دقيق معين کنيم تا اين طرح با اندک لرزشي مواجه نشود و در اين مسير نيازمند گفتگو با کارشناسان مربوطه و همچنين همدلي و همراهي مجلس و وزارت آموزش و پرورش هستيم.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات در پايان خاطرنشان کرد: اجراي اين طرح نيازمند پختگي لازم است و بايد از هرگونه شتابزدگي در اين مسير پرهيز کنيم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها