مشائی 300 سفر خارجی داشته است!

کد خبر: 34998
|
15:16 - 1392/04/23
نسخه چاپی
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشائی بیش از 300 سفر خارجی داشته است و وزیر امور خارجه باید توضیح دهد که این سفرها با چه مسئولیت و در چه راستایی صورت گرفته است.
 
علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان درباره طرح سئوال ده نماینده مجلس از علی اکبر صالحی ، وزیر امور خارجه کشورمان درباره نقش معاون و رییس دفتر سابق رییس‌جمهور در سیاست خارجی کشور ، گفت: این سئوال را البته چند ماه پیش مطرح کرده بودیم که امروز اعلام وصول شد.
 
 وی افزود: این سئوال درباره سفر های آقای مشائی ، رئیس دفتر سابق رئیس جمهور است و اینکه باید تکلیف این سفرها برای مردم روشن شود .
 
سلیمی اظهار داشت: گفته می شود مشائی بیش از 300 سفر داشته است و باید مشخص شود آیا این سفرها با نظر وزیر امور خارجه صورت گرفته است و در این صورت مأموریت آقای مشائی چه بوده و دستاورد سفرها چه بوده است.
 
این نماینده امضا کننده طرح سئوال از وزیر امورخارجه خاطرنشان کرد: به هر حال سفر های رئیس دفتر سابق رئیس جمهور در راستای سیاست خارجی بوده است و سیاست خارجی نیز باید تحت کنترل وزیر امور خارجه باشد و ایشان باید در این خصوص توضیح دهد.
 
وی تأکید کرد: باید معلوم شود مشائی چه نقش و مسئولیتی داشته است وحتی اگر هم بگویند که رئیس جنبش عدم تعهد بوده است باز این سئوال مطرح است که آیا این تعداد سفر نیاز بوده است و چرا در گذشته دیگر مسئولان چنین سفرهایی را نداشته اند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها