توضیح ابوترابی فرد در خصوص نصب دستگاه شنود در دفتر کاری یکی از نمایندگان

کد خبر: 34823
|
10:01 - 1392/04/23
نسخه چاپی
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در خصوص نصب دستگاه شنود در دفتر کاری یکی از نمایندگان در مجلس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جواد  جهانگیرزاده نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 تیرماه)‌طی تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: یکی دو روز گذشته مبحثی به نقل از یکی از اعضای هیات رئیسه مطرح شده است مبنی بر برگزاری مراسم تجلیل از رئیس جمهور و این موضوع نیازمند استمزاج از مجلس است و اين درحاليست که رئیس‌جمهور در راستای تضعیف عملکرد مجلس اقداماتی انجام داده است. 
 
عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه به کشف دستگاه شنود از دفتر کاری یکی از نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: همچنین روز گذشته مبحثی در این خصوص مطرح شد که مغایر با اصل 25 قانون اساسی است. 
 
جهانگیرزاد خطاب به ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: اگر جنابعالی تدابیری در این زمینه اندیشیده‌اید و کمیسیونی را مامور رسیدگی کرده‌اید موضوع را اعلام کنید. 
 
در ادامه ابوترابی‌فرد در پاسخ به جهانگیرزاده گفت:‌در خصوص موضوع اول باید عرض کنم جلسه‌ای نداشته‌ایم تا در خصوص مراسم تجلیل از احمدی‌نژاد تصمیم‌گیری شود و اگر در این زمینه تصمیم‌گیری شود نتیجه را اعلام خواهیم کرد. 
 
وی افزود:‌در مورد موضوع دوم نیز باید عرض کنم کشف دستگاه شنود از دفتر کاری یکی از نماینده‌ها خارج از محل قانون‌گذاری مجلس بوده، ولی اگر مسئولان ذیربط موضوع را پیگیری کنند و نیاز به ورود مجلس باشد موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد