حمایت از روحانی در گرو عدم وابستگی به یک جناح و کارآمدی کابینه است

کد خبر: 34822
|
10:00 - 1392/04/23
نسخه چاپی
نماینده مردم آستارا مهمترین شاخصه اعتدال را نرمش در مقابل مردم و توجه به خواسته‌های آنان بیان کرد.

صفر نعیمی نماینده مردم آستارا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصیات اعتدال و ویژگی‌های آن که از جمله شعارهای حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب بوده است، گفت: توانمندی های حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را می‌توان تلفیقی از جایگاه روحانیت و همچنین توانمندی‌های لازم برای اداره یک کشور تعبیر کرد.

وی افزود: تلقی من و بسیاری از نمایندگان مجلس این است که آقای روحانی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل و با تدبیر لازم اوضاع را بهبود بخشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان هم از ابتدا از ایشان حمایت کردند و بر ضرورت همکاری با وی تأکید داشتند اما این در صورتی است که ایشان به دنبال کابینه‌ای کارآمد باشد و از وابستگی صرف به یک جناح خودداری کند.

نعیمی گفت: انتظار ما از آقای روحانی انتخاب افرادی ولایت‌مدار و کارآمد است که بتوانند شعار ایشان در زمینه اعتدال را به خوبی اجرا کنند.

وی با بیان اینکه‌ اعتدال به معنی نرمش در مقابل دشمنان ملت ایران و گذشتن از حقوق مسلم ملت نیست، ادامه داد: اعتدال به معنای این است که در برابر ملت و خواسته‌های آن تسلیم باشیم. مردم نیاز به خدمت دارند. آنها صرفاً به دنبال صلح و یا جنگ نیستند بلکه به دنبال خدمت و حفظ منافع ملت و کشور هستند.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد