قيد و شرط مجلس براي راي اعتماد به وزراي پيشنهادي، به دولت يازدهم نمي رسد

کد خبر: 34665
|
22:46 - 1392/04/22
نسخه چاپی
قيد و شرط مجلس براي راي اعتماد به وزراي پيشنهادي، به دولت يازدهم نمي رسد
سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس با بيان اينکه طرح تعيين شاخصه‌هاي وزرا هم اکنون در نوبت دستور کار صحن علني قرار دارد، گفت: از آنجايي که اين طرح به صورت عادي در دستور کار نوبت صحن...
سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس با بيان اينکه طرح تعيين شاخصه‌هاي وزرا هم اکنون در نوبت دستور کار صحن علني قرار دارد، گفت: از آنجايي که اين طرح به صورت عادي در دستور کار نوبت صحن علني قرار گرفته، بعيد مي‌دانم به دولت يازدهم برسد.

 "عبدالرضا مصري" نماينده مردم کرمانشاه در مجلس در گفتگو  با باشگاه خبرنگاران مجلس با بيان اينکه" طرح تعيين شاخصه‌هاي وزرا" هم اکنون در نوبت دستور کار صحن علني مجلس قرار دارد، گفت: از آنجا که اين طرح به صورت عادي در دستور کار نوبت صحن‌علني قرار گرفته بعيد مي‌دانم به دولت يازدهم برسد.

وي در ادامه درباره تغييرات آيين‌نامه داخلي مجلس در نحوه راي اعتماد به وزراي پيشنهادي دولت اظهار داشت: با توجه به اينكه مراسم تنفيذ و تحليف رييس‌جمهور منتخب در پيش است، در صورتي كه" حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني" بلافاصله كابينه خود را معرفي كند، آيين‌نامه فعلي به قوت خود باقي است و در غيراين صورت نيز بعيد مي‌دانم كه تغييرات آيين‌نامه‌اي براي اين دوره از راي اعتماد به وزرا قابل اجرا باشد.


 گفتني است؛ بر اساس اين طرح، وزراي پيشنهادي دولت يازدهم بايد از حداقل 10 سال سابقه کار در وزرارتخانه پيشنهادي و مدرک فوق لیسانس برخوردار باشند.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد