پاسخ محمدرضا خاتمی به اظهارات بشارتی در شبکه سه

کد خبر: 34628
|
17:41 - 1392/04/22
نسخه چاپی
 سید محمدرضا خاتمی در نامه ای به علی محمد بشارتی وزیر کشور دولت سازندگی، به اظهارات وی در برنامه شناسنامه که روز گذشته درز برنامه شناسنامه شبکه سوم سیما بین رد، پاسخ داد.

سید محمدرضا خاتمی در نامه ای به علی محمد بشارتی وزیر کشور دولت سازندگی، به اظهارات وی در برنامه شناسنامه که روز گذشته در برنامه شناسنامه شبکه سوم سیما بیان کرد، پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، متن نامه در پی می آید:

جناب آقای علی محمدبشارتی
با سلام
توفیق دیدن برنامه شما در سیما را نداشتم. آخرین بار که شما را دیدم در صف رای دادن به جناب آقای میر حسین موسوی بود در مسجد جوزستان در سال ٨٨ که هم رای هم بودیم. برای شما آرزو می کنم چون زمان شاه که حق طلب بودید و یار مظلومان، همواره چنین بمانید. غرض از این تصدیع این است که جنابعالی در مصاحبه خود با سیمای جمهوری اسلامی به صراحت از این بنده کوچک خدا اسم برده اید که گفته ام منشور سازمان ملل باید قانون اساسی ما باشد.
قبل از شما هم فرد دیگری چنین حرف بی اساسی را زده بود ولی چون تمام حرفهای ایشان مایه انبساط خاطر ایرانیان غم زده بود، آن حرفها را هم به همین حساب بی جواب گذاشتم ولی اینک که شما در یک برنامه سراسری تلویزیونی چنین بی پروا این دروغ را منتشر می کنید ( که امیدوارم این برنامه در غبر ماه مبارک پر شده باشد) خواستم تقاضا کنم مدرک و سند خود را در مورد ادعای خود منتشر کنید و اگر نتوانستید آیا برای جبران این دروغ پراکنی سراسری چه خواهید کرد؟
البته در مورد امانت داری قابل تحسین شما در دوم خرداد پس از توصیه مکرر و مخفی و علنی جناب آقای هاشمی رفسنجانی مبنی بر جلوگیری از تقلب، ناگفته هایی در باره شامگاه دوم خرداد وجود دارد که انشاءالله هیچ وقت نیازی به بازگو کردن آنها نباشد.
با احترام مجدد
سید محمد رضا خاتمی

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها