امیر پوردستان از تیپ 36 میانه نیروی زمینی ارتش بازدید کرد

کد خبر: 34623
|
17:39 - 1392/04/22
نسخه چاپی

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید خود از تیپ 36 میانه گفت: حفظ آرامش روحی و روانی و ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان پایور و ظیفه را از ثمرات آمادگی رزمی است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر محمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 36 میانه طی سخنانی در جمع فرماندهان، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این تیپ مستقل، حفظ آرامش روحی و روانی و ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان پایور و ظیفه را از ثمرات آمادگی رزمی دانست.

پوردستان همچنین با اشاره به اهمیت توان رزمی نیروهای مسلح کشور گفت: آن چیزی که فرمانده معظم کل قوا و ملت ولایتمدار ایران اسلامی از ما به عنوان بازوان مسلح نظام انتظار دارند، حفظ و ارتقای روزافزون آمادگی رزمی است.

وی در ادامه به اشاره به تهدیدات منطقه‌ای و اهمیت توجه به زیرساخت‌های آمادگی رزمی اظهار داشت: ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان، حفظ آرامش روحی و روانی جامعه و ایجاد بازدارندگی در دشمن از مهمترین ثمرات آمادگی رزمی است.

پوردستان سپس خطاب به خانواده‌های معظم شهدای والامقام تیپ 36 نیروی زمینی ارتش که در مراسم حاضر بودند، گفت: اگر شهیدان در میدان جنگ حاضر شده و فداکاری کردند، هدفشان حفظ قرآن و اعتلای دین مبین اسلام بوده است و این نشان می دهد خانواده هایی مؤمن و معتقد این شهدا را تربیت کرده اند، به همین دلیل است که خانواده های شهدا جایگاهی مثل خود شهدا دارند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها