گرما مصرف آب در شهر کرمانشاه را به شدت افزایش داده است/در ساعات پیک مصرف آب از مصارف غیر ضروری بپرهیزید

کد خبر: 34579
|
16:25 - 1392/04/22
نسخه چاپی
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از مردم خواست در ساعات پیک مصرف آب از مصارف غیر ضروری پرهیز کنند.
 مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از مردم خواست در ساعات پیک مصرف آب از مصارف غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از ایسنا، علی حسن مرادی با اشاره به مصرف بالای آب در سطح استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن دمای هوا در روزهای گذشته، مصرف آب شرب در میان مشترکان شهرکرمانشاه به شدت افزایش یافته است، به گونه ای که برخی مناطق شهر با مشکل افت فشار و بعضاً قطع آب مواجه شده اند.

 وی افزود: در این شرایط از شهروندان درخواست داریم با رعایت الگوی مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضرور، این شرکت را در زمینه تامین و توزیع آب  یاری دهند.

مرادی با اشاره به اينکه شرکت آب و فاضلاب شهري استان کرمانشاه همت و تلاش خود را بر تامين پايدار، مطمئن و کيفي آب براي تمامي مشترکين و جلوگيري از مشکلات ناشي از افزايش مصرف متمرکز کرده است، افزود: افزايش دماي هوا طي روزهاي اخير، موجب افزايش حداکثري مصرف آب شده، لذا نيازمند همکاري و مشارکت شهروندان هستيم تا با مصرف منطقي و صحيح خود و جلوگيري از هدر روي آب ما را در انجام اين رسالت خطير ياري دهند.

وی با  درخواست از همشهريان برای صرفه جويي در مصرف آب شرب بهداشتي، گفت: آب ارزشمند ترين عطيه الهي و مهمترين عامل تداوم حيات موجودات زنده و رکن اصلي توسعه پايدار است .

مرادی گفت: همشهريان حتی المقدور در ساعات پیک مصرف خصوصاً از ساعت 9 تا 11 صبح و 14 تا 16 عصر و 21 تا 23 شب از مصارف غیر ضروری خود داری نمایند.

وی تصریح کرد: مرکزارتباطات 122 مردمی بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به درخواست شهروندان می باشد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها