لیگ جهانی والیبال 2013 / برد 3 بر0 آلمان در سالن 12 هزارنفری در آزادی

5 پیروزی در نخستین حضور ایران در لیگ جهانی والیبال / ایران با سه برد 25 تایی آلمان را شکست داد

کد خبر: 34192
|
22:41 - 1392/04/21
نسخه چاپی
5 پیروزی در نخستین حضور ایران در لیگ جهانی والیبال / ایران با سه برد 25 تایی آلمان را شکست داد
هیئت دولت تصمیم گرفت روز یکشنبه از ملی پوشان والیبالیست با جوایزی تقدیر کند. بنابراین اعلام قرار شده مبلغ 50 میلیون تومان جایزه نقدی به آنها اهدا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  " ویتال هنین" در شرایطی سکان هدایت تیم ملی آلمان را در دست  گرفت که پیش از آن زائول لوزانو آرژانتینی  هدایت این تیم را در دست داشت و وی آلمان ها را به دنیای والیبال حرفه ای معرفی کرد.

تیم ملی والیبال آلمان در طول سال های اخیر دوران درخشان و طلایی خود را سپری می کند به طوری که در مسابقات لیگ جهانی 2012 این تیم با غلبه بر حریفان خود جایگاه پنجم جدول رده بندی را به دست آورد و این سرمربی بلژیکی در المپیک 2012 ژرمن ها را باز هم به جایگاه پنجم کشاند.

تیم ملی والیبال آلمان در طول هشت بازی که انجام داده چهار باخت و چهار برد را در کارنامه اش ثبت کرده و با کسب 14 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی ایستاده است آلمان ها لیگ جهانی 2013 را با شکست 3 بر صفر مقابل ایتالیا آغاز کرده اند و آخرین بازی آنها تاکنون مقابل روسیه برگزار شد که نتیجه آن 3 بر 2 به نفع ژرمن های مدعی رقم خورد.

 آلمان ها در صورتی که بتوانند شش امتیاز کامل مجموع 2 بازی تهران را کسب کنند 20 امتیازی شده و به عنوان صدر نشین به مرحله دوم رقابت های لیگ جهانی صعود خواهند کرد.

 در حال حاضر  تیم های ایتالیا ،‌روسیه و حتی آلمان صعودشان بستگی به نتیجه 2 دیدار آلمان مقابل ایران در تهران دارد.

 نبرد والیبالیست های ایرانی  مقابل ژرمن ها بسیار سخت و حساس است چون 2 تیم جزو شگفتی سازان سالهای اخیر والیبال جهان محسوب می شوند و نتایج حاصله در هر رویداد از سوی تیم ها حاکی از آن است برنامه ریزی اصولی و فنی برای والیبال کشورهای مذکور ریخته شده است .
 
به طور قطع شاگردان خولیو ولاسکو برای خلق  یک شگفتی دیگر مقابل چشم هزاران تماشاگر ایرانی در سالن 12 هزار نفری پایتخت   برای برد مقابل ژرمن ها وارد زمین خواهند شد  که شنبه شب به جای سفر به فرانکفورت ،‌بلیت آرژانتین ( میزبان مرحله نهایی) را تهیه کنند و در مصاف با برترین ها قرار بگیرند.

نمی توان  نتیجه این دیدار را حتی به طور تقریبی هم پیش بینی  کرد چون دو تیم ایران و آلمان  تاکنون هیچ گونه رویارویی رسمی با یکدیگر  نداشته اند تنها نبرد این تیم ها در رده سنی بزرگسالان به سال گذشته در مسابقات جام واگنر  لهستان مربوط می شود که در این پیکارها ایرانیان سه بر صفر نتیجه را واگذار کردند، اما نمی توان به هیچ عنوان این نتیجه را ملاک پیش بینی برای نتیجه بازی فردا و شنبه قلمداد کرد زیرا روند رشد فنی 2 تیم در طول یک سال اخیر بسیار عالی و ایده آل بوده است.

 به طور قطع دیدار مقابل تیم ملی آلمان برای ملی پوشان ایرانی به مراتب سخت تر از مصاف با روسیه و یا ایتالیاست،  چون در یک سطح فنی قرار داشتن هر دو تیم باعث می شود تا آلمان ها با قدرت و طوفانی مقابل ایران بازی کنند پس نباید نتایج درخشان دیدارهای گذشته لیگ جهانی باعث شود تا ملی پوشان کشورمان آلمان ها را دست کم بگیرند.
 
گفتنی ست بازی این دو تیم امشب از ساعت 21:00 در استادیوم  12 هزار نفری آغاز  شد.
 
حاشیه ها /50 میلیون تومان هدیه ملی پوشان
 
از ساعت 18 درب های سالن 12 هزار نفری آزادی باز شده است و تماشاچی ها وارد  ورزشگاه شدند.
 
در میان تماشاگران پرویز مظلومی و فرکی از مربیان فوتبال هم دیده می شوند.
 
گزارش می شود تا به این لحظه جایگاه ها پر شده است.
 
ایرانی ها با لباس سفید و آلمانها با لباس قرمز به میدان آمدند.
 
ظریف ، غفور ، مباشری ، داوودی ، موسوی ، معروف ، غلامی ترکیب این بازی را تشکیل می دهند. سعید معروف در انجام کارهای ترکیبی درخشش زیادی داشت و در هماهنگی ، بازیکنان با هم متحد بودند .
 
سرمربی آلمانها در ست اول از عملکرد بازیکنانش راضی نبود زیرا آنها در زدن سرویس ها مشکل داشتند و هماهنگی کمی در آنها دیده می شد.
 
همچنین نسبت به قضاوت داور نیز اعتراض داشتند.
 
معاون اول رییس جمهور ( رحیمی ) و وزیر ورزش وجوانان ( عباسی ) در سالن حضور دارند.
 
هیئت دولت تصمیم گرفت روز یکشنبه از ملی پوشان والیبالیست با جوایزی تقدیر کند. بنابراین اعلام قرار شده مبلغ 50 میلیون تومان جایزه نقدی به آنها اهدا شود.
 
تجربه بازهم ثابت کرد ...
 
ولاسکو با تجربه دیرینه خود ثابت کرد تیم ایران در هر بازی موفق تر از قبل ظاهر می شود. در ست دوم ، آبشارهای سرعتی موسوی دفاع  بلند قامتان تیم حریف را مغلوب کرد.
 
ولاسکو در این ست به 2 تعویضه دست زد.
 
اعتراض های مربی آلمانی به حدی بود که صدای ولاسکو را هم درآورد  و از  وی  خواست که خونسرد باشد و جو بازی را به هم نریزد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها