احسان پور به مدال نقره بسنده کرد/ پایان کار آزادکاران با یک نقره و ۲ برنز

کد خبر: 34191
|
22:39 - 1392/04/21
نسخه چاپی
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد یونیورسیاد(دانشجویان جهان) با شکست مقابل نماینده روسیه در فینال به مدال نقره بسنده کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کازان، رقابت‌های 3 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد یونیورسیاد دانشجویان جهان از ساعت 13 ظهر امروز (جمعه) به وقت محلی و با مسابقات اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم در شهر کازان روسیه آغاز شد که بهنام احسان‌پور با شکست در دیدار فینال مقابل حریف روس به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 60 کیلوگرم بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 مقابل باتسایخان از مغولستان به پیروزی رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی هم با نتیجه 2 بر صفر از سد حاجی علی یف از آذربایجان گذشت و به نیمه نهایی راه یافت.

احسان‌پور برای حضور در فینال استفان ایوانوف از بلغارستان را با نتیجه 10 بر یک شکست داد و جواز حضور در دیدار پایانی این وزن را کسب کرد. نماینده کشورمان در دیدار فینال با نتیجه 8 بر صفر مغلوب بخان گوی گری یف از روسیه شد و به مدال نقره بسنده کرد.

بدین ترتیب تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران که در رقابت‌های 4 وزن اول، توسط پرویز هادی و محمدحسین محمدیان در اوزان 120 و 84 کیلوگرم صاحب 2 مدال برنز شده بود، با مدال نقره احسان‌پور به کار خود پایان داد.

یاسر حیدرقلی نژاد در وزن 55 کیلوگرم پنجم شد. مسعود کمروند در 66 کیلو، جمال میرزایی در 96 کیلو و رضا افضلی در 74 کیلوگرم هم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها