پرسپولیسی ها اگر می توانند بروند رضایت نامه ام را بگیرند

کد خبر: 34165
|
21:04 - 1392/04/21
نسخه چاپی
مهاجم تیم فوتبال عجمان امارات گفت: «پرسپولیسی ها مدت هاست با من مذاکره ای نداشته اند.»

 محمدرضا خلعتبری درباره شایعه حضورش در پرسپولیس، انتخاب بهترین بازیکن لیگ و حضور مجتبی جباری در سپاهان صحبت های جالبی مطرح کرده که آنها را در ادامه می خوانید.


* شایعه شده باشگاه پرسپولیس می خواهد برای جذب تو با باشگاه عجمان وارد مذاکره شود؟
- پرسپولیسی ها با من تماسی نداشته اند و در واقع مدت هاست که با آنها مذاکره ای نداشته ام. من با عجمان قرارداد دارم و بارها گفته ام بعد از پایان بازی فینال جام حذفی به امارات رفتم و با عجمان قرارداد بستم. پرسپولیس اگر می تواند برود رضایت نامه من را بگیرد اما من اطمینان دارم عجمان رضایت نامه به من نمی دهد.


* از کی قرار است در تمرینات عجمان شرکت کنی؟
- من 5 روز دیگر به امارات می روم و در تمرینات عجمان شرکت می کنم.


* خیلی ها انتظار داشتند در مراسم انتخاب بهرین های لیگ نامی هم از تو برده شود. برای خودت عجیب نبود که چرا حتی جزو کاندیداها هم نبودی؟
- چرا برایم عجیب بود. خودم هم فکر می کردم حداقل جزو کاندیداها باشم اما جالب بود که حتی اسمی هم از من برده نشد. من 14 پاس گل در لیگ دادم و درجام حذفی هم که عملکرد خوبی داشتم اما انگار به چشم آقایان نیامده ام. نمی دانم ملاک این انتخاب چه بوده اما اصلا برایم مهم نیست که بهترین بازیکن لیگ نشدم. به نویدکیا هم تبریک می گویم و امیدوارم موفقیتش تداوم داشته باشد.


* الان که جباری هم به سپاهان آمده خیلی ها می گویند جای تو در این تیم خالی است تا سپاهان حسابی کهکشانی شود. در این باره چه صحبتی داری؟
- من یک سال خوب را در سپاهان سپری کردم. از شرایطی هم که در باشگاه داشتم راضی بودم. من از نیم فصل پارسال به مسئولان سپاهان گفتم 20 درصد روی قرارداد من بگذارید اما آنها مدام امروز و فردا کردند. من هم فکر کردم شاید نظر مثبت روی من ندارند و نمی توانستم پیشنهاداتم را رد کنم به همین دلیل با عجمان قرارداد بستم اما بعد مسئولان سپاهان پشیمان شدند و هر چه تلاش کردند رضایت نامه من را از عجمان بگیرند موفق نشدند.


* درباره حضور جباری در سپاهان چه صحبتی داری؟
- جباری یکی از بهترین پاسورهای فوتبال ایران است. نصیحت برادرانه من به او این است که توقعات هواداران سپاهان خیلی بالاست چون هر سال این تیم دارد قهرمان می شود و همین موضوع کار بازیکنان جدید را سخت می کند. شاید همه بگویند فقط استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگ فوتبال ایران هستند اما هر بازیکنی یک سال هم در سپاهان بازی کند متوجه فرق این باشگاه با بقیه تیم ها می شود. من برای جباری آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم روزهای خوبی در سپاهان داشته باشد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد