حاشیه های سفر احمدی نژاد به بندر عباس

کد خبر: 33715
|
16:37 - 1392/04/20
نسخه چاپی
 
بیست و یکمین سفر محمود احمدی نژاد به هرمزگان با حاشیه هایی همچون تقدیر هرمزگانی ها از رئیس جمهور و تجربه غضنفری از نخستین سفر رمضانی با احمدی نژاد همراه بود.

 

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه ۲۰ تیر ماه برای بیست و یکمین بار در طول دوران هشت سال ریاست جمهوری خود به استان هرمزگان سفر کرد.

در این سفر احمدی نژاد، چهار طرح مهر ماندگار استان هرمزگان شامل پروژه احداث حوض خشک و کارگاههای ساخت و تعمیر کشتی های حمل (ال ان جی) و نفتکشهای غول پیکر، طرح توسعه میدان نفتی هنگام، طرح توسعه اسکله تخلیه و بارگیری منطقه ویژه خلیج فارس و همچنین پروژه پست برق ۴۰۰ مگاواتی منطقه ویژه خلیج فارس به بهره برداری رسید.

در مراسم بهره برداری از این طرحها، لوح تقدیری به پاس قدردانی از ۲۱ سفر احمدی نژاد به هرمزگان از طرف مردم این استان توسط سه نفر از اقشار مختلف مردم و همچنین ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان به رئیس جمهور اهدا شد.

رئیس جمهور پس از دریافت این لوح تقدیر عنوان کرد: در واقع من باید از مردم هرمزگان تقدیر می کردم و از همین جا دست تمامی هرمزگانی ها را می بوسم.

همچنین مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در ابتدای سخنان خود در مراسم بهره برداری از طرحهای عمرانی هرمزگان، عنوان کرد: بنده تاکنون تجربه سفر در ماه رمضان در کنار رئیس جمهور را نداشتم که امروز این نوع سفر را نیز تجربه کردم.

وی ادامه داد: در سفرهای ماه رمضان باید بلافاصله بعد از سحر به سمت مقصد حرکت کرد و در مدت کوتاهی سخنرانی و مراسم افتتاح را انجام داد و پیش از ظهر نیز برگشت.

 

منبع: فارس

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد