مردم ایران نیازمند آرامش هستند/ دولت آینده پیام حماسه سیاسی را درک کند

کد خبر: 33637
|
14:00 - 1392/04/20
نسخه چاپی
ماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسئولان باید از روش ارباب و رعیتی دست بردارند، گفت: مردم ایران نیازمند آرامش هستند و دولت آینده با درک حضور مردم در حماسه سیاسی، کشور را به آرامش برساند.

محسن صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: مردم ایران در انتخابات اخیر همانند دیگر انتخابات‌های ایران با شور و نشاط تمام شرکت کردند تا پیام روشن حضور خود را به مردمی که نگاه خوب و عالمانه‌ای به جمهوری اسلامی ایران ندارند، برسانند.

وی اضافه کرد: این درسی است که در طول 34 سال گذشته بارها و بارها متوسط ملت ایران به دشمنان داده شده است که این مردم هرگز با وسوسه‌های مستکبران به هر شکلی از انقلاب و نظام دست برنمی‌دارند اما گویی شاگردانی که باید از این مسایل درس بگیرند به قدری تنبل هستند که این مسئله برایشان قابل درک نیست.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مسئولان نیز می‌خواهم که با نگاه دیگری به حضور مردم در صحنه بنگرند و این نکته را درک کنند که مردم ایران پس از پشت سر گذاشتن سختی‌های بسیار در سال‌های اخیر نیازمند نجابت و آرامش هستند.

وی افزود: مسئولان دولت آینده باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، از روش ارباب رعیتی دست بردارند و با برنامه‌ریزی صحیح کاری کنند که مردم پس از تحمل سختی‌های اقتصادی بر سر سفره آرامش بنشینند.

صرامی گفت: دولت آینده باید دقت کند که با انتخاب افراد مناسب برای کابینه به گونه‌ای عمل کند که دغدغه بیشتری برای مردم ایجاد نشود و با دوری از جناحی‌گری و برنامه‌ریزی صحیح به مردم نشان دهد که پیغام حضور حداکثری آنها در انتخابات را درک کرده‌اند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد