آخرين اقدامات براي انتقال امور اجرايي کشور به حجت الاسلام والمسلمين روحاني

کد خبر: 33190
|
20:03 - 1392/04/19
نسخه چاپی
معاون اجرايي رئيس‌‌جمهور آخرين اقدامات براي انتقال امور اجرايي کشور به رئيس‌جمهور منتخب را تشريح کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران حميد بقايي معاون اجرايي رئيس‌جمهور پيش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشيه جلسه هئيت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درتشريح آخرين اقدامات براي انتقال دولت دهم به دولت يازدهم و رئيس‌جمهور منتخب مردم گفت: تاکنون هماهنگي‌ها با اکبر ترکان نماينده رئيس‌جمهور منتخب براي ديدار وزرا، ارائه گزارش‌ و آمارهاي حوزه‌هاي کاري آنان به حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني به صورت مداوم صورت گرفته است.
 
وي در ادامه با اشاره به ديدارهاي وزراي دولت دهم با حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني افزود: در اين ديدارها برخي از گزارش‌هايي که نياز بوده از سوي وزرا به رئيس‌جمهور منتخب اعلام شود، به حجت‌الاسلام والمسلمين ارائه شده است.
 
معاون اجرايي رئيس‌جمهور با بيان اينکه اکثر وزراي دولت دهم با رئيس‌جمهور ديدار داشته‌اند ، تاکيد کرد: بيشتر ارتباط‌ ما با نماينده رئيس‌جمهور منتخب به صورت تلفني بوده و بنده هم در دو جلسه هم ديداري حضوري با حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني داشته‌ام.
 
بقايي تصريح کرد: تاکنون هيچ مشکلي در اين خصوص وجود نداشته و آخرين هماهنگي‌ها با رئيس‌جمهور منتخب براي انتقال امور  به دولت يازدهم انجام شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها