کي روش مخالف به تعويق افتادن ليگ است

کد خبر: 32566
|
15:17 - 1392/04/18
نسخه چاپی
 سازمان ليگ در حالي بازي‌هاي فصل سيزدهم را به تعويق انداخته که سرمربي تيم ملي هيچ‌گاه موافق آن نبوده است.

اميرحسين حسيني درباره دلايل به تعويق افتادن سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال بيان کرد: بعد از نشستي که سرمربي تيم ملي با مسوولان فدراسيون فوتبال داشت، درخواست کرد تا باشگاه‌ها 15 روز به بازيکنان تيم ملي به دليل فشار بازي در مرحله انتخابي جام جهاني استراحت دهند تا باعث مصدوميت‌شان نشود. با توجه به همين امر نبي دبيرکل فدراسيون نامه‌اي را به سازمان ليگ ارسال و درخواست کرد که اين استراحت براي ملي‌پوشان منظور شود. [کي‌روش مخالف به تعويق افتادن ليگ است]

به گزارش ايسنا ، مديرروابط عمومي فدراسيون فوتبال ادامه داد: سازمان ليگ به دليل اهميت اين موضوع، در جلسه‌اي تصميم گرفت تا استراحت 15 روزه ملي‌پوشان با تعويق ليگ همراه باشد اين در حالي است که کارلوس کي‌روش مخالف به تعويق افتادن بازي‌ها بود و در جلسه فدراسيون نيز روي آن تاکيد داشت. سرمربي تيم ملي تنها خواسته‌اش اين بود که ملي‌پوشان 15 روز استراحت کنند نه اينکه مسابقات به تعويق بيفتد. چون کي‌روش معتقد بود با تعويق افتادن ليگ کار خودش نيز دير شروع مي‌شود و نمي‌تواند بازي‌ها را زير نظر بگيرد.

وي اضافه کرد: به هر صورت سازمان ليگ اين تصميم را گرفته و مسابقات به تعويق افتاده است. از طرفي نيز برنامه‌هاي ليگ برتر بايد براساس برنامه و تقويم تيم ملي بزرگسالان تنظيم شود به نحوي که برنامه‌هاي سرمربي تيم ملي بدون هيچ کم و کاستي اجرايي شده و تعويقي هم که در شروع مسابقات به وجود آمده نبايد خللي در برنامه‌هاي تيم ملي ايجاد کند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها