عمادی: تدارکات خوب عامل قهرمانی تیم ملی فوتسال بود

کد خبر: 32554
|
15:06 - 1392/04/18
نسخه چاپی
سرپرست تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تدارکات خوب عامل قهرمانی ایران در مسابقات فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مصطفی عمادی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شدیم و اگر قهرمانی را کسب نمی‌کردیم جای سوال داشت. از اسفندماه تیم ملی بزرگسالان در 2 بازی روسیه حضور پیدا کرد و از 15 فروردین اردوی تدارکاتی تیم امید را تشکیل دادیم تا برترین‌ها را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: پس از انتخاب و گزینش بازیکنان امید و بزرگسال اردوی اصلی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از 17 اردیبهشت ماه آغاز شد و در نهایت با حضور در تورنمنت چین و کسب قهرمانی در این تورنمنت، بازی دوستانه با 2 کشور ازبکستان و چین و پیروزی در این 2 دیدار باعث شد تا با نهایت آمادگی خود به رقابت‌های کره جنوبی برویم.

سرپرست تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه بیان کرد: معتقدم که کسب چنین نتایجی به تدارک تیم از سال‌های قبل تا کنون باز می‌گردد و خسوس توانست با فراغ بال بیشتری جوان‌ها را به با تجربه‌ها اضافه کند و در آخر هم که عنوان قهرمانی را با اقتدار کسب کردیم.در این مدت کادر فنی و بازیکنان بسیار تلاش و سختی کشیدند اما مدال طلا و به اهتزاز در آمدن پرچم ایران خستگی و فشار را از روی دوش‌مان برداشت و مزد تلاش‌مان را گرفتیم.

عمادی درباره 2 بازی سخت تایلند و ژاپن گفت: بازی در مقابل این 2 تیم نشان داد که تیم ملی ایران تغییرات زیادی داشته و با تفکرات جدید خسوس توانست این 2 تیم قدرتمند را از پیش روی خود بر دارد. بازی با این 2 تیم با پرس کردن حریف و تحت فشار گذاشتن آنها آغاز و تاکتیک‌های دیگری اضافه شد و در نهایت توانستیم پیروز شویم. فکر می‌کنم نیاز به زمان بیشتری برای اجرای برنامه‌های جدید کادر فنی وجود دارد تا  بازیکنان بتوانند خود را با آن وفق دهند.

سرپرست تیم ملی فوتسال در خصوص حضور ایران در رقابت‌های جام گرندپریکس گفت: این بازی‌ها در سال گذشته با حضور 16 تیم برگزار می‌شد اما امسال قرار است تا تعداد تیم‌ها کمتر شود و در واقع تیم‌های قوی در مهرماه و یا اوایل آبان‌ماه به رقابت می‌پردازند. تا جایی که اطلاع دارم تیم‌هایی چون روسیه، اسپانیا، ایتالیا، برزیل، آرژانتین و اروگوئه به همراه ایران در این بازی‌ها حضور خواهند داشت. میزبانی جام گرندپریکس بر عهده کشور برزیل است.

عمادی درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام گرندپریکس گفت: به دلیل اینکه لیگ برتر فوتسال از اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود، ما فقط یک اردوی 8 یا 10 روزه می‌توانیم برگزار کنیم و سپس به برزیل برویم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای برای تیم ملی فراهم شود که با آمادگی بالا به جام گرندپریکس اعزام شویم.

سرپرست تیم ملی در پایان گفت: می‌خواهم از حمایت‌های ویژه مسئولان فدراسیون،کمیته فوتسال و کمیته ملی الپیک و همچنین مدیریت قبلی کمیته فوتسال تشکر و قدردانی کنم، چرا که با حمایت‌های خود شرایط را برای ما به گونه‌ای فراهم کردند که جوان‌ها در کنار با تجربه‌ها عنوان قهرمانی آسیا را برای ایران به ارمغان آورند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها