غرضی: تعریف جداگانه ای از وقایع سال 88 دارم

کد خبر: 32552
|
15:05 - 1392/04/18
نسخه چاپی
تسنیم نوشت:

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره افراط و تفریط در دولت هاشمی، گفت: دولت هاشمی با دلار ۱۵۰ تومانی آمد و با دلار ۴۵۰ تومانی رفت و این مصداق افراط و تفریط است. سیدمحمد غرضی با اشاره به گفتمان اعتدال در دولت یازدهم، گفت: اعتدال از نظر بنده بستری است که مورد تایید عامه جامعه قرار گیرد.

غرضی افزود: گروه‌های سیاسی اعتدال و افراط و تفریط را از نگاه خود تعریف می‌کنند، اما از نظر بنده اقدامی که مورد توجه  بستر اجتماعی  قرار گیرد و جامعه به آن اقبال داشته و آن را تایید کند، اعتدال است و اصل محسوب می‌شود، اما اگر اشخاص از خودشان تعریف‌هایی در این زمینه ارائه دهند، به نظرم مایه مباهات نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به مصداق‌های افراط و تفریط‌ در دولت‌های هاشمی و خاتمی نیز تصریح کرد: از نظر بنده دولت‌های صد سال گذشته افراط و تفریط را با یکدیگر داشتند؛ وقتی یک ریال در دوران مشروطه معادل یک دلار بوده و اکنون معادل 3500 تومان است، نتیجه عملکرد افراط و تفریطی دولت‌ها در صد سال گذشته است.

وی با بیان اینکه دیدگاه و سخن اشخاص نمی‌تواند مورد نظر ما در بحث اعتدال قرار گیرد، افزود: باید اقدامات گذشته را بررسی کرد و بر اساس آن، افراط و تفریط را تعریف کرد. اینکه دولت‌ها با یک موقعیت مناسب آمده‌اند، اما با موقعیت تورمی بدی رفته‌اند، نشانه وجود افراط و تفریط در اداره کشور بوده است.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم درباره فتنه 88 نیز اضافه کرد: بنده جریان 87 و 88 را سیاسی نمی‌دانم و تعریف جداگانه‌ای در این زمینه قائل هستم که با نظر گروه‌های سیاسی یکی نیست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها