تنظیم بازار نیاز به اقدامات عملی دارد

کد خبر: 32358
|
09:24 - 1392/04/18
نسخه چاپی
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به حذف ارز مرجع از اقلام و کالاهای اساسی مردم و آوار شدن گرانی بر دوش مردم، گفت: تنظیم بازار نیاز به اقدامات عملی دارد ومتاسفانه دولت در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها تاکنون ناموفق عمل کرده است.
 

حبیب برومند داشقاپو در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی جو روانی نامناسبی را در جامعه ایجاد کرده است، افزود: گرانی و تشدید آن تنها نتیجه تصمیم دولت در خصوص حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی مردم است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه دولت در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها تاکنون ناموفق عمل کرده است، اظهارداشت:تنظیم بازار نیاز به اقدامات عملی دارد و حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی مردم آخرین تیری بود که گرانی را در بازار افسار گسیخته کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به حذف ارز مرجع از اقلام و کالاهای اساسی مردم و آوار شدن گرانی بر دوش مردم، گفت: دولت چشم را بر عواقب تصمیمات خود بسته‌است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان این مطلب که دولت باید در تصمیم خود در خصوص حذف ارز مرجع از کالاهای اساسی مردم تجدید نظر کند، عنوان کرد: بازگشت آرامش نسبی به بازار و کنترل تورم افسار گسیخته در این شرایط منوط به دوری دولت از اخذ تصمیمات لحظه‌ای و به دور از کارکارشناسی است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس، با انتقاد از عملکرد دولت در روز‌های پایانی عمر خود و ناتوانی در تأمین اقلام اساسی مردم با قیمت مناسب، گفت: حذف ارز مرجع نشان ازبی  تدبیری دولت در تصمیمات این‌چنینی  است.

وی ادامه داد: تکانه های شدید اقتصادی ناشی از حذف ارز مرجع از یک کالا به کالایی دیگر رسیده و به این ترتیب زندگی افراد را سخت‌تر از قبل کرده است و این در حالی است که دولت همچنان بر تصمیم خود در خصوص ارز مرجع پافشاری می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، عنوان کرد: تناقض‌گویی مسئولان در خصوص حذف ارز مرجع و بی‌تأثیر بودن آن  در قیمت کالاها و محصولات نشان از بی‌توجهی به اقتصاد و زندگی مردم دارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها