پشت پرده قهر اعتراضی سجادی به تصمیم وزیر

کد خبر: 32354
|
09:22 - 1392/04/18
نسخه چاپی
اختلاف شعله گرفته عباسی و سجادی، ریشه در گذشته دارد و شاید وزیرورزش و جوانان در روزهای پایانی کار خودش تازه به این کنایه اطرافیانش پی برده باشد که مار در آستین پرورش داده است!
پشت پرده قهر اعتراضی سجادی به تصمیم وزیر
 کاخ سفید خیابان سئول، سالن همایش وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت. انتظارها برای ورود حمید سجادی که قرار است ریاست مجمع را بر عهده داشته باشد بی فایده است و به دستور شخص وزیر، عبدالرضا ساور معاون توسعه منابع و پشتیبانی ماموریت پیدا کرده تا جلسه برگزار شود! ماموریتی که معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای از انجام آن شانه خالی کرد و به نشانه اعتراض محل وزارتخانه را ترک کرد! اما نکته جالب توجه دلیل قهر سجادی و سرباز زدن او از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت است.

به گزارشافکار نیوز، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای زمانیکه از دستور محمد عباسی مبنی بر لغو برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اطلاع پیدا کرد، تصمیم به تحریم مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت گرفت و در این جلسه حضور پیدا نکرد! قهری که در اعتراض به تصمیم وزیر صورت گرفت و خبر آن به سرعت برق و باد در راهروهای وزات ورزش و جوانان پیچید.

لغو برگزاری مجمع انتخاباتی کشتی، رویای حمید سجادی را برای به منصب نشاندن گزینه مورد نظر در پست ریاست فدراسیون نقش بر آب کرد و مهر باطلی بر سناریوی از پیش تعیین شده زد! سناریویی که برای اکثر فدراسیون های ورزشی بدون رییس و البته ادارات کل ورزش و جوانان استان ها نوشته و تا حدود زیادی نیز اجرایی شده بود. اما اینبار تیر سجادی به هدف نخورد و تصمیم یکباره وزیر رشته های معاون قهرمانی و حرفه ای را پنبه کرد و مانع این شد که انتخابات فدراسیون کشتی به انحراف کشیده شود!

اختلاف شعله گرفته عباسی و سجادی، ریشه در گذشته دارد و شاید وزیرورزش و جوانان در روزهای پایانی کار خودش تازه به این کنایه اطرافیانش پی برده باشد که مار در آستین پرورش داده است! چراکه از همان روزهای ابتدایی تاسیس وزارتخانه اطرافیان و مشاوران محمد عباسی موضع سفت و سختی علیه سجادی گرفتند و پیشنهاد قطع همکاری اش را مطرح کردند که وزیر ورزش و جوانان بنا به دلایلی غیر ورزشی از اتخاذ چنین تصمیمی سرباز زد و مجبور به تحمل گزینه مردود شده وزارت ورزش و جوانان شد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی برچسب ارتباط با جریان انحرافی را به او زده بودند! جریانی که شاید بتوان ردپای آن را در برخی انتصاب های صورت گرفته شده نیز دید!

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب