انتقاد صمیمی از بی توجهی فدراسیون دوومیدانی

کد خبر: 32348
|
09:16 - 1392/04/18
نسخه چاپی
نماینده پرتاب دیسک ایران در بازیهای دانشجویان جهان امیدوار است که مدال نقره خود را به نشان طلا تبدیل کند.

به گزارش افکارنیوز، محمود صمیمی که عصر چهارشنبه در رقابتهای مقدماتی پرتاب دیسک یونیورسیاد کازان مسابقه می‌دهد، درباره وضعیت آمادگی خود اظهار کرد: من از سال گذشته و بعد از مسابقات غرب آسیا در دوبی تمریناتم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، جهان و المپیک دانشجویان شروع کردم و در این مدت نیز رکوردهای خوبی را ثبت کردم. در شیراز با پرتاب ۶۳ متر و ۶۳ سانتی متر قهرمان ایران شدم. در مسابقات رکوردگیری ورودی رقابتهای جهانی روسیه را به دست آوردم و در لیگ نیز اول شدم.

وی با انتقاد از فدراسیون دوومیدانی به وضعیت نامناسب خود و برادرش اشاره کرد و گفت: تمام این نتایج بدون هیچ مربی و اردویی به دست آمده است. چندین بار از داوری، رییس فدراسیون درخواست مربی، اردو و کمک هزینه کردیم که هیچ اتفاقی نیفتاد.

صمیمی با اشاره به نتایج ضعیف ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در پونای هند گفت: من شانس اول مدال بودم، با ثبت بدترین رکوردم دوم می شدم، اما چون مربی نداشتم خراب کردم. چهار متر با رکورد خودم اختلاف داشتم. سه شنبه شب به هند رسیدیم، تا عصر چهارشنبه خواب بودم و پنجشنبه نیز در مسابقه شرکت کردم.

وی کم تجربگی و نداشتن مربی را از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن خود در آسیا دانست و به ایسنا گفت: وقتی کسی نیست به من برنامه بدهد و بگوید چه کار کنم و چه کار نکنم همین می شود.

صمیمی با انتقاد از برنامه ریزی فدراسیون دوومیدانی در رقابتهای آسیایی هند، گفت: پنجشنبه شب مسابقه ما به پایان رسید و صبح جمعه ما را از هتل بیرون کردند! گفتند بلیت گرفتیم و باید برگردیم تهران. هم برنامه رفت اشتباه بود هم برنامه برگشت. اگر دو روز زودتر به محل مسابقه می رسیدیم می توانستیم بهتر تمرین کرده و با شرایط تطبیق پیدا کنیم.

نایب قهرمان بازیهای دانشجویان جهان با تاکید بر این که در یونیورسیاد کازان ناکامی‌هایش را جبران خواهد کرد، گفت: رقابتهای قهرمانی جهان در روسیه است. به دلیل این که بازیهای دانشجویان جهان قبل از قهرمانی جهان است، در این مسابقات هم با شرایط جوی روسیه آشنا می شوم و هم کسب تجربه می کنم. پرتابگران آمریکا و لهستان رقبای اصلی من هستند که امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

صمیمی با بیان این که انگیزه ای برای تمرین ندارد، به ایسنا گفت: سال گذشته حقوقم یک میلیون تومان بود که امسال فدراسیون آن را به ۵۰۰ هزار تومان کاهش داد، هر بار هم که می گویم مربی می خواهم و می توانم ۶۶، ۶۷ متر پرتاب کنم می گویند اول پرتاب کن، بعد مربی می آوریم! این حرف درستی نیست، وقتی این رکورد را ثبت کنم دیگر نیازی به مربی ندارم. دو سه سال است که می گویند مربی استخدام می کنیم اما همچنان تنها تمرین می کنیم.

وی در پایان به وضعیت احسان حدادی اشاره کرد و گفت: نهایتش می خواهیم مدال المپیک بگیریم و بشویم مثل احسان. وقتی شرایط او را می بینیم دلسرد می شویم و انگیزه ای برایمان نمی ماند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب