سرقت های 2 زن مسلح برای اجاره خانه

کد خبر: 32167
|
22:05 - 1392/04/17
نسخه چاپی
دو زن با سرنگ و اسلحه قلابی دست به سرقت از آرایشگاه های زنانه می زدند تا هزینه اجاره خانه شان را فراهم کنند.

هفته گذشته زن جوانی از آرایشگاهی در غرب پایتخت بیرون آمد و درحالی‌که فریاد می‌زد: دزد، دزد از مردم تقاضای کمک کرد. شهروندان همزمان 2زن دیگر را دیدند که سوارخودروی پژویی شدند و پا به فرار گذاشتند. با گزارش ماجرا به پلیس مأموران در محل حادثه حاضر شدند و به تحقیق از زن آرایشگر پرداختند.

وی گفت: ساعتی قبل در حال جمع کردن وسایل بودم که 2زن وارد آرایشگاه شدند. یکی از آنها اسلحه‌ای از کیفش در آورد و به سمت من نشانه گرفت. همزمان زن دیگر از کیفش سرنگی بیرون آورد که آغشته به خون آلوده بود. آنها با تهدید اسلحه و سرنگ آلوده همه طلاهایم را به سرقت بردند و پا به فرار گذاشتند. من هم با داد و فریاد از مردم کمک خواستم و شاهدان توانستند شماره پلاک خودروی دزدان را یادداشت کنند.بعد از اظهارات این زن، ‌پرونده با دستور قاضی دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفت و ماموران با ردگیری شماره پلاک خودرو، موفق به شناسایی هردو زن سارق شدند. آنها سرانجام در ردیابی‌های پلیسی دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

یکی از آنها در بازجویی‌ها گفت: مدت‌ها بود که من و دوستم مینا با همسرانمان دچار اختلاف شده بودیم و می‌خواستیم خانه‌ای اجاره کنیم تا با هم زندگی کنیم اما پول نداشتیم برای همین نقشه سرقت کشیدیم. وی ادامه داد: پیش از اجرای نقشه مقداری آب آلبالو در سرنگ ریختیم تا مالباخته تصور کند که سرنگ آغشته به خون آلوده است. سپس یک اسلحه قلابی تهیه کردیم و به آرایشگاه زنانه رفتیم. وی ادامه داد: روز حادثه با خودروی شوهر دوستم مینا به سرقت رفتیم که پس از سرقت دستگیر شدیم. بعد از اعترافات این دو زن، ‌آنها با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره آگاهی پایتخت قرار گرفتند و تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها