مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدا در جوانرود:

شهدا نماد عزت و افتخار ایران هستند

کد خبر: 311497
|
13:23 - 1403/07/15
نسخه چاپی
شهدا نماد عزت و افتخار ایران هستند
مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدا در شهرستان جوانرود گفت: شهدا نماد عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و همچون خون در رگ‌های این انقلاب جریان دارند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جلیل کریمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به برگزاری با شکوه کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری کنگره شهدا ترویج فرهنگ شهادت، ایثار، جهاد، حفظ وحدت و انسجام و نزدیک کردن دل‌ها است. 

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن در جنگ تحمیلی هویت دینی و اسلامی ما بود اما شهدا و جانبازان نگذاشتند دشمن به این هدف شوم برسد لذا نسل جوان باید قدردان این کار بزرگ و حماسی باشد. 

کریمی بیان کرد: رزمندگان و شهدای دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن درآید و امنیت امروز ما حاصل هشت سال سختی و جان‌فشانی این عزیزان بود. 

مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدا در جوانرود افزود: مهم‌ترین ویژگی کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه تقویت انسجام و وحدت میان مردم، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است و خوشبختانه همه مسئولان در تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجلاسیه هستند. 

کریمی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف برگزاری کنگره است و می‌خواهیم به دشمنان ایران بگوییم می‌توانیم بر تهاجمات فرهنگی که سال‌ها ایجاد کرده‌اید غلبه کنیم و انقلاب اسلامی پیروز است. 

وی اظهار داشت: برگزاری جلسات در راستای کنگره ملی شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدای بخش کلاشی، دهستان زلان، آبروی محله و سرکشی از خانواده‌های شهدای شهرستان جوانرود تنها بخشی از اقدامات انجام شده است و این برنامه‌ها با قدرت تا برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه ادامه دارد. 

انتهای خبر/