برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب

کد خبر: 311492
|
12:00 - 1403/07/15
نسخه چاپی
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب
در جلسه شورای فرهنگ عمومی ۱۶ نفر مدیر عضو حقوقی و ۵نفر عضو حقیقی این شورا مشخص شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه با تسلیت شهادت مبارزین جبهه حق در لبنان و فلسطین و قدردانی از پاسخ سپاه مقتدر به گستاخی های رژیم صهیونیستی گفت : شورای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین شوراهای فعال در سطح کشور است و بازخورداجرای مصوبات آن در جامعه بسیار حایز اهمیت است. باید بتوانیم ارزشهای نظام اسلامی را با جدیت در این شورا دنبال کنیم و نقاط ضعف و آسیب های جامعه را بررسی و تصمیم گیری کنیم. 

حمیدرضا کرمی اظهار داشت : فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مرتبط باهم هستند و با ارتقا فرهنگ جامعه در همه حوزه ها میتوانیم به اثرات مثبت آن در اقتصاد که یکی از مهمترین دغدغه های روزمره مردم است برسیم. 

در ادامه سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه شهرستان گفت : امروز کشور ما در مقابل رژیم متجاوز اسراییل در دفاع از مظلومین ایستاده است ونیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدید در دفاع از کیان نظام اسلامی هستند ، بعضاً مشاهده می شود برخی از این شرایط ایجاد شده در موضوع معاش مردم سوء استفاده می کنند که اعلام می کنیم با متخلفین به جدیت برخورد می شود. 

در این نشست حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسلام آبادغرب در سخنانی جایگاه و اهمیت شورای فرهنگ عمومی را تشریح کرد.

 در پایان سایر اعضا برنامه ها و نقطه نظرات خود را اعلام و مصوب شد دستور کار جلسات یک هفته قبل از برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در اختیار اعضا قرار گرفته شود.