تشریح برنامه‌های کمیته ورزش کنگره شهدای استان کرمانشاه

دبیر کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های این کمیته پرداخت.

کد خبر: 311488
|
15:01 - 1403/07/13
نسخه چاپی
دبیر کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه به تشریح برنامه‌های این کمیته پرداخت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،رضا کولانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در ۲۰ مهرماه سال جاری همزمان با سالروز ورود تاریخی رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۰ به این استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: فعالیت و برنامه‌های کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از سال گذشته آغاز شده و کارگروه‌های زیر مجموعه کمیته ورزش از جمله کارگروه فرهنگی و دبیرخانه معرفی شده‌اند. 

دبیر کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه افزود: بیش از ۴۰ جشنواره و ۱۶۰ مسابقه ورزشی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شده است؛ همچنین، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعداد ۱۰۰ بسته فرهنگی در نمایشگاه دستاوردهای هفت‌ ساله حوزه ورزش توزیع شده است. 

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این کنگره از جمله سرکشی و دیدار با خانواده‌های گران‌قدر شهدا، چاپ کتاب شهدای ورزشکار استان، نام‌گذاری اماکن ورزشی به نام شهدا، برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه بومی - محلی و برگزاری اردوهای راهیان نور که با حضور چهره‌های شاخص ورزشی و مسئولان کشوری در یادمان‌های مرصاد و پاوه برگزار شد، اشاره کرد. 

کولانی تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی در رشته‌های شطرنج، وشوو، کنگ‌فو و فضاسازی اماکن ورزشی مزین به تمثال شهدا نیز در راستای گرامیداشت نام و یاد شهدای گران‌قدر استان کرمانشاه برگزار شده است. 

دبیر کمیته ورزش کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در پایان بر ارائه صحیح محتوای برنامه‌های کنگره ملی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان تأکید کرد و گفت: کرمانشاه ۲۴۳ شهید ورزشکار دارد و برگزاری یادواره شهدا در راستای زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج راه آن‌ها است. 

انتهای خبر/