امام جمعه موقت شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد :

عملیات مرصاد برای مقابله با آخرین تلاش صدام بعثی و برای سرنگونی انقلاب اسلامی اجرا شد

کد خبر: 311192
|
15:34 - 1403/05/05
نسخه چاپی
عملیات مرصاد برای مقابله با آخرین تلاش صدام بعثی  و برای سرنگونی انقلاب اسلامی اجرا شد

به گزارش اسلام آباد خبر ، امام جمعه موقت اسلام آبادغرب ضمن اشاره به سپهبد شهید علی صیاد شیرازی گفت : شهید صیاد شیرازی بعد از عملیات مرصاد گفتند که من تا قبل از این عملیات منافق از نزدیک ندیده بودم، اما به محض وارد عمل شدن از کشته های منافقین پشته ساختیم. 

حجت الاسلام رحمان تاب زر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت : چهره نفاق حتی‌ خودی ها را به اشتباه میندازد همانطور که تعدادی از خلبانان نیروی هوایی که برای بمباران ستون منافقین رفتند ، شک کرده بودند که نکند اینها خودی باشند و ما اشتباه بزنیم. تشخیص منافق و نفاق تا به این حد سخت است. 

وی افزود : ما برای شناخت نفاق باید شاخصه های نفاق را بشناسیم و بدانیم که کل قرآن تنها چیزی که از ما خواسته است داشتن بصيرت و شناخت نفاق است تا به قول معروف علی (ع) خانه نشین نشود.

امام جمعه موقت شهرستان با تقدیر و تشکر از نیروی خدوم و انقلابی شهرستان ، سید سجاد ملایری دادستان سابق اسلام آباد غرب گفت : جا به جایی نیروهای اداری امری معمول است و در مورد همهء نیروها اعمال می‌شود و اگر کسی عنوان کند که باعث جابجایی نیروها شده است یا جابجایی به درخواست ایشان بوده است، حرف نادرستی است و از ترس و بزدلی آن فرد است

 خطیب جمعه به دستگاهای دولتی و قضایی تذکر داد و گفت : اگر فردی ولایی و پای کار مردم بود و از تعرض به حق مردم جلوگیری می کند باید تکریم بشود تا تبدیل به الگویی برای دیگران گردد، همچنين مسئولین توجه کنند که در این جابجایی ها باعث هموار شدن راه مفسدین نگردند. 

حجت الاسلام تاب زر ضمن به اشاره به جنایات اسرائیل در فلسطین اضافه کرو رسوایی رژیم صهیونیستی به حدی رسیده است که رئیس آن رژیم وقتی برای سخنرانی در کنگره آمریکا می‌رود، تعداد زیادی از اعضای کنگره جلسه را ترک می‌کنند. 

وی تصریح کرد : مراسم تنفیذ رئیس جمهور  یکشنبه هفته آینده برگزار میشود و امیدواریم رئیس جمهور مواظب چهره های نفاق باشد و سعی کند آنها را در جاهای مهم قرار ندهند که خدایی ناکرده باعث ضربه زدن به انقلاب اسلامی شود.

 حجت الاسلام والمسلمین تاب زر ضمن اشاره به زلزله دیشب اسلام آبادغرب عنوان کرد : واجب است در مناطقی که زلزله  احساس شده است نماز آیات خوانده شود. همچنین دستگاهای خدمت رسان که در موقع بحران باید حاضر شوند اگر مسئول آن دستگاه در شهر دیگری باشد این با روش و منش جمهوری اسلامی متعارض است و معنی ندارد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد