امیر سیاری:

حضور گسترده در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد

کد خبر: 311100
|
20:18 - 1403/04/14
نسخه چاپی
حضور گسترده در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: شرکت گسترده در انتخابات ضمن اینکه موجب اقتدار و سرافرازی کشور می‌شود، قدرت چانه‌زنی و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل نیز بالا می‌برد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با تأکید بر لزوم شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات در سطح گسترده و وسیع موجب رشد اقتدار و سرافرازی، بالا رفتن قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور می‌شود و قدرت نرم کشور را نیز افزایش می‌دهد.

امیر سیاری افزود: برای اینکه از کشور دفاع و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و جواب هرگونه تهدید را بدهیم، باید قدرت سخت و نرم را همزمان افزایش دهیم که در طول سالیان گذشته، قدرت سخت کشور به برکت انقلاب اسلامی در وضعیتی قرار گرفته است که می‌توانیم عنوان کنیم که قدرت منطقه‌ای هستیم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات باعث ارتقای قدرت نرم می‌شود و توان بازدارندگی کشور را بالا می‌برد، گفت: ما می‌توانیم با افزایش قدرت نرم و سخت در مقابل دشمن ایستادگی و از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت گسترده پای صندوق‌های رای قدرت چانه‌زنی و جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاسی کشور هنگام حضور در مذاکرات، به پشتوانه مردمی خود افتخار می‌کنند؛ بنابراین ما باید آنهایی که کشور و انقلاب را دوست دارند توجیه کنیم در انتخابات شرکت کنند تا بتوانیم از ثمرات حضور گسترده بهره لازم را ببریم.

مرحله دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا - جمعه ۱۵ تیر- برگزار می‌شود.