قاضی زاده هاشمی در اجتماع حامیان جلیلی:

حمایت از جلیلی، حمایت از یک خط نورانی و جریان به حق است

کد خبر: 311092
|
14:59 - 1403/04/12
نسخه چاپی
حمایت از جلیلی، حمایت از یک خط نورانی و جریان به حق است

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرحسین قاضی زاده هاشمی در اجتماع حامیان جلیلی در قائم شهر، گفت: انتخابات عرصه امتحان جدید برای مردم و مسئولین است، انسان‌ها در انتخابات و اراده‌هایشان رشد می‌کنند، جوامع هم سر دوراهی راه مستقیم و راه‌های انحرافی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: جوامع انسانی با عدالت قوام پیدا می‌کنند، منظور از عدالت توزیع فرصت‌های برابر برای همه افراد جامعه است. کشورهای غربی می‌خواهند در ثروت‌های بقیه کشورها دست اندازی کنند، در گذشته آن کشورها را تصرف می‌کردند اما استعمار نو زرنگ تر بود و نیازی به خرج پول ندارد، استعمار با استفاده از تبلیغات جریان سازی می‌کند و روی شبهات مردم دست می‌گذارد.

وی افزود: انگلیسی‌ها و استعمار جهانی توسط جریان نفوذ و خواص خائن ایجاد شده و رشد کرده‌اند. سال‌ها کشورمان در اختیار طاغوت بود، طاغوت یک جا ایران را در اختیار آمریکا قرار داد.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: ما موفق شدیم دولت مردمی را بعد از انقلاب را ایجاد کنیم، نماد و مظهر این دولت شهید رئیسی بود.

وی افزود: شهید رئیسی خود را سرباز رهبر انقلاب می‌دانست و به این موضوع افتخار می‌کرد، به مردم و خادمی آنها هم افتخار می‌کرد.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: در مقابل آنها مدیریت اشرافیت و رفاقتی را دیدم و هر دوره را تجربه کردیم، آن چیزی که شهید رئیسی به ما عرضه کرد را باید شکرگزاری کنیم.

وی افزود: حمایت از جلیلی، حمایت از یک خط نورانی و جریان به حق است. هیچ نعمتی بدون مجاهدت به دست نمی‌آید و باید تبیین و بصیرت بخشی کنیم تا جریان حق و انقلابی بر عرصه مدیریت کشور حاکم شود.

وی افزود: بیمارستان شما مردم استان مازندران ۱۷ سال طول کشید تا افتتاح شد و این کارنامه مدیریت انقلابی بر کشور است. احیای کارخانجات تعطیل شده فقط مازندران نبود و در همه کشور همین اتفاق افتاد، این سبک مدیریت جهادی و انقلابی است.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: با رأی به برادر جانبازمان سعید جلیلی، به اشرافیت نه میگوییم، ایشان نمونه زندگی صادقانه با مردم است.

 

    پربازدیدترین ها