فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب

انتخابات مظهر اراده ملی و افتخار جمهوری اسلامی است

کد خبر: 311091
|
12:11 - 1403/04/12
نسخه چاپی
انتخابات مظهر اراده ملی و افتخار جمهوری اسلامی است
برگزاری جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان اسلام آباد غرب

به گزارش اسلام آباد خبر ،حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: انتخابات مظهر اراده ملی و افتخار جمهوری اسلامی است و در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت مدیریت کشور برای ۴سال آینده تعیین میشود . 

فرماندار در ادامه اظهار داشت : کلیه  اعضای شعبه بویژه نمایندگان فرماندار امین و امانت‌دار مردم هستند و آرا مردم حق الناس است و بایداصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنید و فضای شعبه را مدیریت کنند.

 وی افزود : وظیفه همه ماست که مردم را فراخوان بدهیم و دعوت کنیم برای مشارکت عمومی و رهنمودهای مقام معظم رهبری را مبنی بر حضور در انتخابات یاد آوری کنیم 

حمید رضا کرمی تصریح کرد : مردم عزیز این شهرستان در همه انتخابات های گذشته پای کار بوده اند و برای سرنوشت خود با شور و نشاط در پای صندوق های رای حاضر شده اند و درقطعا در دور دوم این انتخابات حماسه ساز خواهند شد.

در ادامه سرهنگ مسلم میرزایی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج از زحمات فرماندار در برگزاری انتخابات قدردانی نمود.

 میرزایی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین را مورد تاکید قرار داد وتصریح کرد : اهداف سیاسی را در انتخابات کنار گذاشته و له یا علیه هیچ کاندیدایی فعالیت نداشته باشید و عدالت را در شعبات اخذ رای رعایت کنید.

وی از آمادگی نیروهای تحت امر بسیج برای تامین امنیت شعبات اخذ رای خبر داد در این جلسه نکات لازم به نمایندگان فرماندار دربحث اجرا یاد آوری شد. 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد