رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه:

نباید کشور به شرایط گذشته بازگردد

کد خبر: 311085
|
19:41 - 1403/04/10
نسخه چاپی
نباید کشور به شرایط گذشته بازگردد
رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در دور دوم انتخابات گفت: نباید کشور به شرایط گذشته بازگردد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مردم ایران اسلامی روز هشتم تیرماه در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه آفریدند و باید کار نیمه‌تمام خود را در مرحله دوم انتخابات تکمیل کنند.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: مردم باید به گونه‌ای رئیس‌جمهور کشور را انتخاب کنند که بازگشت به دوران گذشته را نداشته باشیم زیرا شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در دهه ۹۰ مطلوب نبود و فرصت‌های بسیاری از دست رفت.

صحرایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود فرمودند با تلاش‌های شهید رئیسی بسیاری از مشکلات کشور در حال حل‌شدن بود اما شهید جمهور برای تکمیل اقدامات خود نیازمند زمان بود و برای ادامه راه شهید آیت‌الله رئیسی نیازمند انتخاب اصلح هستیم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات با کاندیدای مواجه هستیم که برنامه و کارنامه مطلوبی دارد اما در مقابل کاندیدایی مورد نظر بدون هیچ‌گونه برنامه با همراهی افرادی در میدان حاضر شده که کارنامه آنها برای مردم مشخص است.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آقایان قالیباف و جلیلی در یک جبهه واحد قرار دارند و افرادی که در مرحله نخست تردید در رأی‌دادن به هر یک از آنها داشتند اکنون باید با وحدت یکدیگر کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

صحرایی عنوان کرد: بیانیه آقای قالیباف در حمایت از آقای جلیلی کاملاً جامع و شفاف بود و افراد باید بر اساس تکلیف خود در انتخابات شرکت کنند تا اهداف جبهه انقلاب محقق شود باید بین کاندیدای جبهه انقلاب با سایرین تفاوت قائل شد.