نماینده ولی فقیه درسپاه حضرت نبی اکرم (ص) در استان کرمانشاه

بزرگترین عید عالم‌ اسلام عید غدیر خم است

کد خبر: 311061
|
16:27 - 1403/04/03
نسخه چاپی
بزرگترین عید عالم‌ اسلام عید غدیر خم است
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: بزرگترین عید عالم‌ اسلام عید غدیر خم است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، امروز 3 تیرماه ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: ان شاءالله همه ما بتوانیم منویات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات در مشارکت حداکثر و انتخاب اصلح را در نظر داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با تبریک عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم، افزود: ان شاءالله همه ما از رهروان واقعی امام علی (ع) باشیم، همه ما در بحث جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه که حضرت آقا فرمودند ان شالله با مشارکت حداکثری پای صندوقهای رای مکمل بدرقه شهدای خدمت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان اظهار داشت: در عید غدیر خم دو برابر مغفرت و رحمت برای بندگان خود خواهد داشت چرا که این عید بسیار مهم تر از عید بندگی خدا ، عید فطر ، عید قربان ، و جمعه است. ارتباط رسالت و امامت با عید غدیر است

 وی تصریح کرد: عیدغدیر  تکمیل کننده رسالت است در صورتی که اگر از رسالت دینداری و کتاب خداوند خوب استفاده کنیم و پیام غدیر را درک کرده باشیم و به آن اعتقادداشته باشیم که رسول خدا(ص) امیرالمومنین را به عنوان جانشین خود معرفی کرده است.

 جلیلیان گفت: مسئله اصلی در بحث انتخابات حضور حداکثری مردم  پای صندوق رای است، شرکت نکردن در انتخابات در راس گناهان کبیره است و از بزرگترین گناهان است. 

وی خاطر نشان کرد: ملت انقلاب اسلامی شرایط سختی را پشت سر گذاشته شخصی مجاهد و خستگی ناپذیر را از دست داده است باید برای ریاست جمهوری شخصی انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد. 

وی با اشاره به مشکلات مردم از جمله مشکل ازدواج جوانان و معیشت مردم و با تأکید بر رعایت انصاف و اخلاق انتخاباتی هم از جانب کاندیداها و هم عموم مردم، خاطرنشان کرد: در معادلات پیچیده بین‌المللی برای اینکه کام مردم شیرین شود تا بتوانند مشکلات اقتصادی و فرهنگی را پشت سر گذاشت، نیاز به رئیس‌جمهوری آگاه به تمام شرایط داخلی و خارجی دارد که انشاءلله مردم انقلابی و قدرشناس مملکت اسلامی ایران را سربلند کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: در شرایط شهادت آیت الله رئیسی یکی از بهترین ها عالم‌ مجاهد این شخصیت بزرگ را از دست داده ایم و باید کسی را انتخاب کنیم که ‌بتواند مسیر پیموده و مسیر گره گشای دولت سیزدهم را ادامه دهد 

وی در پایان عنوان کرد: با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم فراهم‌کنیم که‌ منتج به انتخابات یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشد

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد