فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد:

جهاد تبیین» بزرگترین مؤلفه مبارزه با دشمنان

کد خبر: 311011
|
16:18 - 1403/03/22
نسخه چاپی
جهاد تبیین» بزرگترین مؤلفه مبارزه با دشمنان
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروزه بزرگترین مؤلفه مبارزه با دشمنان جهاد تبیین است که باید در مقابل حمله فکری، فرهنگی و اعتقادی دشمن، دفاع همه‌جانبه داشته باشیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی صبح امروز سه‌شنبه در نشست جهاد تبیین که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب تولد ارزش‌ها بود، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) منطق غلبه مستضعفان را بر مستکبران را به جهانیان صادر کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی منجر به شکل‌گیری آزادی همراه با کرامت شد، افزود: امروز در فراز جایگاه قدرت قرار گرفته‌ایم و توانسته‌ایم در طی سال‌های اخیر به طور مستقیم به مقرهای رژیم صهیونیستی حمله کنیم.

وی با اشاره به اینکه بدون اصل غافلگیری این حملات انجام شد، گفت: در عملیات وعده صادق به قلب ابرقدرت دنیا و بزرگترین پایگاه شیطانی حمله کردیم و توانستیم هیمنه مجازی و پوشالی رژیم صهیونیستی در هم بشکنیم.

سردار ریحانی ادامه داد: همچنین در عملیات طوفان‌ الاقصی بزرگترین شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که قدرت جبهه مقاومت اثبات شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شاخصه رفعت و بزرگی نظام اسلامی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید مشاهده شد که در دنیا بی‌نظیر بود و در سازمان ملل دقایقی به احترام آیت‌الله رئیسی سکوت کردند و رؤسای تعداد زیادی از کشورها برای عرض تسلیت به ایران آمدند که این موارد نشان‌دهنده عظمت جمهوری اسلامی است.

سردار ریحانی تصریح کرد: مغناطیس جذب در جهان، قدرت است که به حمد خدای متعال امروز ایران اسلامی مقتدرانه در برابر زورگویان ایستاده است، البته نباید مغرور شد، ما به وعده خدا ایمان داریم که اگر در مسیر دین صادقانه دفاع کنیم خدا هم ما را یاری می‌کند.

وی در ادامه اذعان داشت: دشمن یک جنگ همه‌جانبه را آغاز کرده که باید ما هم دفاعی همه‌جانبه طراحی و عملیاتی کنیم، دشمن در فضای امپراتوری رسانه به دنبال اقناع‌کردن مردم برای فاصله‌گرفتن از نظام است که باید با جهاد تبیین و روشنگری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و با منطق قرآن به جنگ با کافران برویم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بزرگترین مؤلفه قدرت بازدارندگی، مردم هستند بیان کرد: در روزهای آینده شاهد بزرگترین رویداد سیاسی هستیم که مشارکت حداکثری مردم نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت دارد.

وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات نشان‌دهنده اقتدار و عظمت نظام است لذا وظیفه همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است که مردم را برای حضور در این عرصه مهم سوق دهند.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه در کنار مشارکت و حضور حداکثری، مسئله انتخاب اصلح نیز مهم است، گفت: یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی که موجب محبوبیت او شد ولایت‌مداری، مردم‌داری و دشمن‌ستیزی بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی تا لحظه شهادت ذره‌ای از ولایت فاصله نگرفت، گفت: ایشان در سازمان ملل با در دست گرفتن قرآن و تصویر حاج قاسم از قرآن و جبهه مقاومت دفاع کرد و در عملیات وعده صادق در کنار نیروهای مسلح پشتیبان آنها بود.

سردار ریحانی با تأکید بر موضوع جهاد تبیین گفت: امروزه بزرگترین مؤلفه مبارزه با دشمنان جهاد تبیین است که باید در مقابل حمله فکری، فرهنگی و اعتقادی دشمن، دفاع همه‌جانبه داشته باشیم.

انتهای خبر/