درراستای ارتقاء همکاری های بین بخشی صورت گرفت؛

دیدار رئیس بهزیستی شهرستان با شهردار اسلام آبادغرب

کد خبر: 310893
|
14:17 - 1403/02/22
نسخه چاپی
دیدار رئیس بهزیستی شهرستان با شهردار اسلام آبادغرب
درراستای ارتقاء همکاری های بین بخشی رئیس بهزیستی شهرستان با شهردار اسلام آبادغرب دیدار نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،درراستای ارتقاء همکاری های بین بخشی و کیفی تر شدن خدمات شهری به جامعه هدف بهزیستی، حسین صفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان با امیر سعید جلیلیان شهردار اسلام اباد غرب دیدار نمود.

 

صفری رئیس بهزیستی شهرستان در این جلسه از حمایت های همه جانبه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرستان با بهزیستی تقدیر و تشکر نمود و خواستار ادامه همکاری این مجموعه با خانواده بهزیستی شد. 

 

در ادامه نیز در رابطه با مناسب سازی اماکن و معابر عمومی شهر، رفع مناسب سازی مکان های تردد معلولین ، جمع آوری متکدیان سطح شهر، تهیه مکان مناسب برای افراد بی خانمان مرکز سرپناه یادمهر،تهیه وسایل شهربازی برای مددجویان شبانه روزی مرکز اعصاب وروان و مساعدت مادی و معنوی برای معلولین بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

در این جلسه شهردار اسلام اباد اظهار داشت: خدمت در سازمان بهزیستی کار بسیار ارزشمندی است و کارکنان بهزیستی می بایست قدر خدمت به مددجویان را بدانند و به شغل خود افتخار کنند. 

 

وی با بیان اینکه خدمت در بهزیستی جزء اعمال باقیات و صالحات برای افراد می باشد گفت: خدمت به مددجویی که کسی به جز خدا را ندارد افتخار بزرگی است. 

 

در ادامه این جلسه مشکلات موجود جامعه هدف بهزیستی در حیطه وظایف شهرداری بیان شد و شهردار اسلام آبادغرب جهت رفع مشکلات بین بخشی قول مساعدت و همکاری لازم را داد. 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد