فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

یکی از تکالیف الهی و وظایف مؤمنان، حمایت از مظلوم است

کد خبر: 310762
|
10:46 - 1403/01/16
نسخه چاپی
یکی از تکالیف الهی و وظایف مؤمنان، حمایت از مظلوم است
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت یکی از تکالیف الهی و وظایف مؤمنان، حمایت از مظلوم است:

به گزارش اسلام آباد خبر ، فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب در گفتگو با خبر نگار اسلام آباد خبر گفت : روز قدس اقدام هوشمندانه حضرت امام رضوان الله تعالی علیه  در هماهنگ نمودن  مسلمانان جهان و همبستگی آنان در حمایت از « حقوق قانونی مردم فلسطین» بود و به حمدالله این حرکت  زیبا  در حمایت از مظلومان در حال حاضر تبدیل به یک همبستگی جهانی توسط مردم دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با استکبار جهانی و زیاده خواهی رژیم غاصب صهیونیستی نموده است.

 

سرهنگ یوسف وند با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره روز قدس افزود : «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.»

 

وی تصریح کرد :در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد. روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد.

 فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد :

در طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی ضربه فنی شد و شکست غیر قابل ترمیم خورد.

روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است که به برکت عملیات طوفان‌الاقصی است.

به برکت این عملیات ما شاهدیم نیروهای مقاومت با یک هماهنگی خاصی بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی متحد و یکپارچه عمل کردند.

روز قدس امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : بنظر روز قدس علاوه بر کشورهای اسلامی در سایر کشورهای اسلامی بدلیل بیداری که در مردم دنیا بواسطه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه انجام شده با عظمت برگزار خواهد شد.

 سرهنگ یوسف وند در پایان عنوان کرد : در این روزها که مردم مظلوم فلسطین و غزه مورد ظلم تجاوز , نسل کشی ، قحطی و گرسنگی و ویران نمودن خانه های آنان و  آواره کردن آنها توسط رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی هستیم همه ما وظیفه داریم با هم ظرفیت ها و امکانات خود از مردم مظلوم حمایت کنیم .  حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از این مردم مظلوم به همراه سایر اقشار مردم کمترین اقدامی است که می توانیم انجام دهیم.

لذا در پایان از همه مردم عزیز ، انقلابی و شریف و اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم در این امر خداپسندانه و جهاد گونه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف استان و خصوصا اسلام آباد غرب شهر شهیدان مرصاد شرکت نمایند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد