رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه:

حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است

کد خبر: 310453
|
13:33 - 1402/10/09
نسخه چاپی
حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه حماسه ۹ دی را به عنوان یوم‌الله معرفی کرد و گفت: حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در مراسم حماسه ۹دی که در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات سال ۸۸ افتاد یکی از باشکوه‌ترین انتخاب بود که با مشارکت ۸۵درصدی مردم رقم خورد.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکتش همواره با فراز و نشیب‌ها و توطئه‌هایی از سوی دشمنان روبه‌رو بوده و هست؛ از جنگ سخت گرفته در دهه ۶۰ تا جنگ نرم در دهه ۷۰ و جنگ فتنه‌ها در دهه ۸۰ و همچنین جنگ انحراف و تحریف در دهه ۹۰ و الان هم در جنگ رسانه‌های پر از فریب، حیله و نیرنگ است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر بخواهیم  یک شناخت دقیق‌تری داشته باشیم باید اتفاقات مهم تاریخ انقلاب اسلامی را بررسی کنیم.

وی حماسه ۹ دی را به عنوان یوم‌الله معرفی کرد و گفت: حماسه ۹ دی تجدید قوای فکری، معنوی و بصیرت است. 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات، گفت: انتخابات یک مسئله ناموسی انقلاب اسلامی است ما ضمن حضور پرشور در انتخابات باید در انتخاب فرد اصلح توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

*حماسه نهم دی نشانگر حاکمیت روح دیانت بر دل مردم بود

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده ناحیه سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب نیز، اظهار کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت میثاق با ولایت است که در آن روز اقشار مختلف مردم غیور و ولایتمدار در خیابان‌ها حضور پیدا کردند از آرمان‌های  انقلاب اسلامی حمایت کردند.

 

 

بهزاد یوسف‌وند، فرمانده ناحیه سپاه اسلام آبادغرب عنوانکرد :حماسه نهم دی همانند سال ۵۹ که مردم پای کار انقلاب آمدند نشانگر حاکمیت روح دیانت بر دل مردم بود.

فرمانده ناحیه سپاه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: با نگاهی به رخدادهای امروز جهان می‌فهمیم که جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ جان گرفته و تمام ملت‌های آزاده جهان با الگوگیری از جمهوری اسلامی در حال مقابله و مبارزه با استکبار و استعمار جهانی هستند.

پایان پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد