یادداشت؛ دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار

پنج پیام مهم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

کد خبر: 310382
|
15:23 - 1402/08/14
نسخه چاپی
پنج پیام مهم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار در یادداشتی به تشریح پنج پیام مهم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ پرداخت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دکتر جهانبخش زنگنه‌تبار در یادداشتی به تشریح پنج پیام مهم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان 1402  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرداخت.

 

پیام اول؛ پیام ملت ایران خطاب به ملت بزرگ فلسطین و مردم مظلوم غزه این است که ما تا آخرین نفر و آخرین نفس با تمام توان در کنار شما هستیم و حامی شما خواهیم بود.

 

پیام دوم؛پیام ملت ایران خطاب به رژیم صهیونیستی این است که ما خواهان قطع فوری حملات وحشیانه و جنایات جنگی آن رژیم غاصب در غزه هستیم و ما مسلمانان و آزادگان عالم آرزوی نابودی آن رژیم غاصب را داریم، وای به حالتان اگر امام خامنه‌ای کوچک‌ترین اشاره‌ای بفرمایند دهها هزار جوان مبارز و مجاهد به سوی اسرائیل هجوم خواهند آورد و البته ده‌ها هزار موشک همچون ابابیل بر سر رژیم صهیونیستی فرود خواهد آمد و به زندگی ننگین آنها خاتمه خواهند داد.

 

پیام سوم؛ خطاب به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهایی که وحشت زده به اسرائیل سفر کردند تا مبادا این مولود نامشروع‌شان از هم بپاشد و آن اینکه این عروسکی که هر روز صبح آن را کوک می‌کنند که تا شب حرکت‌هایی از خود به نمایش بگذارد، کارایی و تاریخ مصرفش در منطقه تمام شده و باید فکر دیگری بکنند و مکان دیگری برای آن تدارک ببینند.

 

  پیام چهارم؛ برای سران کشورهای اسلامی و عربی است که از آن رگ غیرت دینی و عربی خود بطور کامل استفاده کنیم و رهنمودهای امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و درخواست‌های سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را بطور کامل اجرایی کنند یعنی نه تنها روابط تجاری، سیاسی و امنیتی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند بلکه در این لحظات حساس و نفس گیر برای مردم مظلوم غزه با تمام توان در مقابل این رژیم کودک‌کش نقش خود را ایفا کنند.

 

 پیام پنجم؛ تشکر از تمامی ملت‌های مسلمان و پیروان سایر ادیان الهی است که در یک ماه اخیر از مردم مظلوم غزه دفاع کردند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب