دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

سازش پرونده 25 میلیارد ریالی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 310334
|
10:42 - 1402/09/04
نسخه چاپی
سازش پرونده 25 میلیارد ریالی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف اسلام‌آبادغرب
دادستان اسلام آبادغرب از سازش پرونده 25 میلیارد ریالی با تلاش اعضای شورای حل اختلاف اسلام‌آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به خدمات شایان توجه شورای حل اختلاف از تلاش‌ها و اقدامات مثبت شعبه 9 شورای حل اختلاف شهرستان اسلام آبادغرب در حوزه حل اختلاف  و صلح و سازش مابین مردم تقدیر نمود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب از اعضا و کارکنان شعبه 9 شورای حل اختلاف؛ جناب آقای محمدی، جناب آقای شیخ‌احمدی، سرکارخانم منصوری و سرکار خانم مرادوندی قدردانی نمود و گفت: این عزیزان با بزرگ منشی و پیگیری‌هایی که انجام ‌دهند ماهانه 60 الی 70 پرونده را حل اختلاف نموده و به سازش می‌رسانند.

 

وی افزود: در ماه گذشته از 110 پرونده ارجاع شده به این شعبه 63 پرونده به سازش منجر شده که این نشان تلاش و دلسوزی این عزیزان برای فصل خصومت در شهرستان است که جای بسی قدردانی دارد.

 

ملایری عنوان کرد: یک از پرونده‌های بارز که به این شعبه ارجاع شد  با اختلاف مالی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان که این اختلاف به چندین سال قبل برگشت می‌خورد با ارجاع پرونده از سوی دادستانی به این شعبه، با پیگیری مداوم و میانجیگری اعضای بزرگوار این شعبه پرونده به صلح و سازش منتهی شد و شاکی پرونده از حق میلیاردی خود گذشت نمود.

 

وی با تقدیر از مردم باگذشت شهرستان و اعضای شعبه 9 شورای حل اختلاف اسلام آبادغرب گفت: چنین گذشت‌هایی مقدماتی برای سازش‌های بعدی است و چون بسیاری از اختلافات مطرح شده در محاکم قضایی با ریش سفیدی و میانجیگری بزرگان و معتمدین حل و فصل خواهد شد.

 

دادستان شهرستان با تأکید بر گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش، عنوان کرد:  انشاءالله رسانه‌ها این اقدامات مثبت و گذشت این مردمان شریف را بازنشر نمایند تا از چنین اقداماتی الگو برداری مثبت صورت گیرد و از پرونده‌سازی و اختلافات بعدی جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب