با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین

برگزاری یادواره شهید مدافع سلامت شهرستان دالاهو

کد خبر: 310321
|
18:40 - 1402/08/30
نسخه چاپی
برگزاری یادواره شهید مدافع سلامت شهرستان دالاهو
یادواره شهید والامقام مدافع سلامت دالاهو با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم یادبود و یادواره شهید والامقام مدافع سلامت شهرستان دالاهو، شهید گرانقدر مهدی صالحی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی کرندغرب با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین، بزرگان، سادات، اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

حجت الاسلام مرتضی حاتمی امام جمعه شهرستان دالاهو در این مراسم با گرامی‌داشت یادو خاطره شهدا، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و همچنین روز پرستار ، اظهار داشت: جای بسی مباهات است که ابتدای هفته بسیج را با یادواره شهید مدافع سلامت مهدی صالحی که از فرزندان این شهرستان است را گرامی بداریم و این نشانی بر نجابت، صداقت و پایمردی جوانان و عزیزان این شهرستان است.

 

وی افزود: شهدا یک الگوی عالی برای جوانان امروزی و افتخاری برای مردم غیور این شهر ودیار هستند.

 

امام جمعه دالاهو بیان داشت: کار اصلی را والدین شهدا، مخصوصا مادران شهدا انجام داده اند و باید گفت بار اصلی انقلاب بر دوش پدرها ومادرانی است که به تنهایی بار غم از دست دادن فرزندان و جگر گوشه های خود را به دوش کشیدند و دوشادوش انقلاب اسلامی حرکت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا جان عزیز خود را برای اسلام و ولایت و حفظ اقتدار ايران اسلامي تقدیم کردند و نکته قابل توجه این است که ما باید جانفشانی شهدا را فراموش نکنیم و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

 

حجت الاسلام حاتمی گفت: توصیه من به  همه مردم و به ویژه پدر و مادر شهدا این است که بدانند طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و در مقام شفاعت قرار دارند .

 

عامر محمدی‌نسب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دالاهو در ابتدای این آیین با خیرمقدم به مدعوین و تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای حرم و شهدای سلامت را گرامی داشت.

در خاتمه این مراسم از خانواده معظم شهدا و شهید سلامت شهرستان دالاهو تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب