فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس کرمانشاه به دنبال ایجاد انتظام مشارکتی است

کد خبر: 310242
|
19:03 - 1402/07/26
نسخه چاپی
پلیس کرمانشاه به دنبال ایجاد انتظام مشارکتی است
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس به دنبال ایجاد انتظام مشارکتی است که به برنامه‌ریزی احتیاج دارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سردار مهدی حاجیان پیش از ظهر چهارشنبه در جمع معتمدین و متنفذین اسلام آبادغرب اظهار کرد: تاریخ اسلام آباد غرب بسیار درخشان است و این منطقه در مسیر زوار کربلا قرار دارد و از دیرباز مورد توجه مردم کشور بوده و تاریخچه این شهرستان با تغییر نامش معنای خود را پیدا کرد و این خاک بزرگان زیادی را تحویل جامعه داده است.

 

وی افزود: تحولات جهانی برای ما تاثیرگذار است و فرمانده کل قوا که پرچمدار شیعه و اسلام در جهان است وعده یک تحول بزرگ جهانی را داده و از نظم نوین جهانی و بیداری اسلامی در جهان خبر دادند. 

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و در کنوانسیون ژنو هم این جنایات تشریح شده و دیوان بین المللی کیفری بر اساس قواعد شکل گرفت و مستکبرین که این قواعد را گذاشتند با همین قواعد خود به خواست خدا محکوم می‌شوند.

 

وی گفت: با اقدامات نرم و همراهی مردم و با اقدامات سلبی و قاطعانه پلیس با مجربان برخورد می‌شود و مبنای برخورد هم قانون است و پلیس با اقدامات مشارکتی با مردم امنیت را تامین می‌کند و پلیس به دنبال انتظام مشارکتی است که احتیاج به برنامه‌ریزی دارد.

 

حاجیان بیان کرد: امنیت بسترساز توسعه است با امنیت توسعه اقتصادی و اجتماعی اتفاق می‌افتد و امنیت در کرمانشاه هست اما احساس امنیت ضعیف است و پلیس به عنوان ضابط قضایی در پرونده‌هایی حضور دارد و پلیس ضابط اجرایی قانون هم هست که این نقش پیش رویدادی باید قوی‌تر از ضابط قضایی باشد و پلیس به عنوان ضابط اجرایی هم مطالبه‌گر و هم پاسخگو است.

 

فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد: هفته انتظامی با عنوان شهروند قانون مدار نامگذاری شده و هر شهروندی که قانون را نقض کند با برخورد سلبی پلیس مواجه خواهد شد و اجازه داده نمی‌شود کسی امنیت را بر هم زند. وی گفت: بیش از ۷۲ درصد پرونده‌های ارجاع شده به دایره اجتماعی پلیس کرمانشاه حل و فصل شده که آمار قابل توجهی است.

 

در خاتمه این آیین از خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب