رئیس اداره آموزش و پرورش حمیل مطرح کرد:

انجمن اولیاء و مربیان حلقه اتصال خانه و مدرسه را رقم می‌زند

کد خبر: 310238
|
08:47 - 1402/07/25
نسخه چاپی
انجمن اولیاء و مربیان حلقه اتصال خانه و مدرسه را رقم می‌زند
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل گفت: انجمن اولیاء و مربیان به‌عنوان حلقه اتصال دو نهاد بنیادین تاثیرگذار در فرآیند آموزش و پرورش یعنی خانه و مدرسه پیوندی مبارک را رقم می‌زند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین نمادین زنگ پیوند اولیاء و مربیان صبح امروز دوشنبه با حضور جمعی از  اولیاء دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر حمیل برگزار شد.

 

علی شیر قلمزن در این آیین، اظهار داشت: بی‌تردید نقش انجمن اولیاء و مربیان در برنامه‌ریزی منسجم و فراهم ساختن مشارکت فعالانه اولیاء و مربیان در زمینه‌های مختلف می‌تواند این کانون را از یک نقش غیر پویا و رویکردی صرفاً مالی و مادی به سمت نهادی پویا، اثرگذار و برنامه‌ریز در سیر مشارکت‌پذیری در ابعاد مختلف عاطفی، فرهنگی، آموزشی، معنوی و اقتصادی تبدیل کند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل افزود: انجمن اولیاء و مربیان به‌عنوان حلقه اتصال دو نهاد بنیادین تاثیرگذار در فرآیند آموزش و پرورش یعنی خانه و مدرسه پیوندی مبارک را رقم می‌زند.

 

قلمزن گفت: به دلیل اهمیت و نقش بی دلیلی که انجمن اولیاء و مربیان در نیل به اهداف عالی تعلیم و تربیت ایفا می‌کند به صورت جدی مورد توجه صاحب نظران و اندیشمندان قرار گرفته است.

 

 وی خاطرنشان کرد: امروز تهدیدات فضای مجازی و جنگ نرم دشمن بیش از گذشته تأثیر خود را بر روح و روان دانش‌آموزان و قشر نوجوان و جوان می‌گذارد.

 

قلمزن اذعان کرد: خانواده‌ها باید با یادگیری و مهارت‌آموزی اصول پایه‌ سواد رسانه‌ای در مقابل تهدیدات فضای مجازی مواضع مناسبی را نسبت به دانش آموزان نسل جدید اتخاذ کنند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل تأکید کرد: آگاهی‌بخشی با ارائه بسياري از اطلاعات مربوط به ويژگي‌هاي رفتاري كودكان و نوجوانان، مانع از گسترش این آسیب‌ها در رفتار دانش‌آموزان می‌شود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب